הדרבי של הנוער: קלוד דהן מול זכי הרוניאן

קבוצות הנוער של עפולה ואסי גלבוע תיפגשנה מחר (ש', 10:30) לדרבי לוהט. במוקד: המפגש המסקרן בין שני המאמנים הוותיקים שבעבר שיחקו יחד. הרוניאן: "קלוד? אנחנו חברים טובים, אבל מקווה להתקשר אליו במוצ"ש ולנחם אותו"

שבוע אחרי שהן נפגשו במסגרת הגביע (עפולה ניצחה 3:2 בהארכה) קבוצות הנוער של עפולה ואסי גלבוע תיפגשנה מחר (10:30 במגרש הסינטטי) לדרבי נוסף, הפעם במסגרת הליגה. משחק שמלווה במתח עצום נוכח המצב הקשה שבו נמצאות הקבוצות בטבלה.
עפולה, בהדרכתו של קלוד דהן, מדורגת במקום ה-11 בטבלה כשלאחר 6 מחזורים צברה 4 נקודות בלבד.
מנגד, אסי גלבוע, בהדרכתו של זכי הרוניאן, נועלת את הטבלה עם 3 נקודות בלבד. לפיכך, החשיבות של הדרבי הזה היא גדולה שבעתיים.


במוקד המשחק יעמוד המפגש המסקרן בין שני המאמנים הוותיקים, קלוד דהן וזכי הרוניאן, שמצויים ביחסים טובים.
לשניים יש קשר משפחתי וגם היסטוריה מעניינת על המגרש-הם שיתפו פעולה יחד כשחקנים. "זה הולך להיות משחק דרבי קשה עבור שתי הקבוצות.


בגלל ששתיהן פתחו את העונה בצורה לא טובה ולא צברו מספיק מנקודות", טוען קלוד דהן, "שני הצדדים מכירים היטב אחד את השני. אני מקווה שאנחנו נהיה יותר מוכנים וננצח אותם כמו שקרה בגביע".
המנהל המקצועי של אסי גלבוע, זכי הרוניאן, שלמעשה מתפקד כמאמן קבוצת הנוער באופן זמני עד למציאת מאמן, אמר: "לאור מצב הקבוצות בטבלה לדרבי הקרוב יש חשיבות גדולה. כל אחת מהקבוצות מקווה לנצח בכדי לברוח מהתחתית". לגבי המפגש הפיקנטי מול קלוד דהן, הוסיף בטון מחויך: "אני וקלוד חברים טובים. בעבר שיחקנו יחד ושנינו עברנו דבר או שניים בכדורגל. אני מקווה להתקשר אליו במוצ"ש ולנחם אותו אחרי המשחק".