הבלגן נמשך: עפולה הציעה לירדן כהן חוזה ל-3 עונות: "יהיה אצלנו"

על רקע המתיחות בין המועדונים, ראשי הפועל עפולה ישבו עם כוכב נצרת עילית והציעו לו הצעה כספית מפתה. גורמים בעפולה: "בנצרת עילית לא יוכלו לעמוד בהצעה הזו". ברעם: "אם לא ששי הייתי מגיש תלונה בהתאחדות. עפולה עושים רעש הרבה יותר ממה שיש להם "

על רקע המתיחות ההולכת וגוברת בין המועדונים, ראשי הפועל עפולה נפגשו היום עם כוכב נצרת עילית ירדן כהן, בניסיון לצרף אותו למועדון. בפגישה הציעו לשחקן חוזה לשלוש עונות וכמו כן שכר מפתה שנחשב לגבוה בהרבה ממה שהרוויח בנצרת עילית, דבר שעשוי להוביל את הקשר המוכשר לבירת העמק.
גורם המעורה בפרטים אמר: "שבנצרת עילית לא ידברו שטויות. לשחקן אין חוזה בכלל. הוא קיבל מעפולה  הצעה מפתה שבנצרת עילית לא יצליחו לעמוד בה גם אם יעשו שמיניות באוויר. הוא יהיה בעפולה".

.גיל ברעם מנכ"ל נצרת עלית עם אסולין ורחמים מהפועל עפולה בימים אחרים
.גיל ברעם מנכ"ל נצרת עלית עם אסולין ורחמים מהפועל עפולה בימים אחרים

גיל ברעם אמר אתמול בתגובה לפנייה של עפולה לשחקן: "ברמה אישית אני מאוד מכבד ומעריך את ששי יעקב, אבל הוא עשה טעות גדולה שפנה לשחקן תחת חוזה. חשבתי שהוא קצת יותר רציני. אני רוצה להגיד לששי יעקב שכל שחקן שהוא רוצה בנצרת עילית שיצביע עליו והוא יקבל אותו ולא משנה במי מדובר.
אבל אני רוצה להזכיר לו שלכל שחקן יש תג מחיר והוא יצטרך לשלם. אני לא חושב שיש להם את הכסף לעמוד בדרישות השחקנים. אני חושב שהם עושים רעש הרבה יותר ממה שיש להם. אם הוא רוצה את ירדן כהן יצטרך לשלם הרבה כסף בשביל שהוא יהיה בעפולה".