הבלגן חוגג בעפולה: גיא דיין הושעה מהאימונים

אחרי שנחשף כאן באתר על הקצר בין המאמן יחזקאל לקשר גיא דיין, השניים נפגשו אתמול (ב') בניסיון ליישר את ההדורים, אלא שבאופן מפתיע הפגישה הגיעה לנקודת רתיחה, שבמהלכה הייתה השתלחות הדדית וגם קללות עסיסיות. מהנהלת המועדון נמסר: "השחקן הביע חרטה עמוקה על מעשיו. הוא לא ייטול מחר חלק באימון הקבוצה ויוזמן בימים הקרובים לשימוע בעקבות התנהלותו"

אם חשבתם שהניצחון על קרית גת ישחרר לחץ סביב הפועל עפולה ויפתור גם את הבעיות בחדר ההלבשה, אז כדאי מאוד שתחשבו שוב. כזכור, לפני מספר ימים פורסם כאן באתר שגורמים בהפועל עפולה מעידים על קצר בין המאמן ניסן יחזקאל לקשר הבכיר גיא דיין. המתיחות בין השניים, כך נראה, הגיעה לשיא חדש בשבועיים האחרונים. זה התחיל במשחק הביתי מול בני לוד, כשדיין  הורד לספסל וכלל לא שותף, והחמיר עוד יותר כאשר דיין נותר מחוץ לסגל לקראת המשחק מול קרית גת בשישי האחרון, שהסתיים בניצחון 0:1 של העפולאים.


מה הרקע למתיחות? גורמים בקבוצה טוענים כי המאמן יחזקאל חושד, לכאורה, שהשחקן "מרעיל" את חדר ההלבשה ומסיט נגדו מאחורי הגב. ואילו מקורבים לשחקן, טוענים כי המאמן מכפיש את שמו לשווא, ויתרה מזאת, ישנם עוד כמה שחקנים בכירים בקבוצה שאינם יכולים "לראות" את המאמן, והיו שמחים לראות אותו עוזב את הקבוצה בהקדם האפשרי.


כך או כך, השניים, בלחץ ההנהלה, קבעו להיפגש הבוקר (ב') בניסיון ליישר את ההדורים ואולי גם לצאת לדרך חדשה. אלא במקום שהפגישה תוביל לקירוב לבבות ולאיחוי השברים, היא הובילה לפיצוץ עוד יותר רציני. מה גרם לפיצוץ? הגירסאות לגבי מה שקרה בפגישה, בה נכח גם המנכ"ל תומר רחמים, הן סותרות.
חלק מהגורמים בקבוצה טוענים כי המאמן יחזקאל אמר בפגישה לשחקן, כי כל עוד הוא נמצא על הקווים בהפועל עפולה אין לו סיכוי לשחק ושמוטב לו לחפש קבוצה אחרת, והשחקן בתגובה "יצא" על המאמן וסינן לעברו מילים קשות, כולל כמה קללות עסיסיות. מנגד, היו כאלה שטענו שהמאמן בכלל לא דיבר ב-10 הדקות הראשונות של הפגישה, שבהן השחקן, לכאורה, השתלח במאמן ואמר לו מילים בוטות שאי אפשר לעבור עליהם בשתיקה, ולכן המאמן העביר מסר חד וברור להנהלה שהשחקן "גמר" מבחינתו את הסיפור בקבוצה.

דיין יועמד לשימוע בעקבות התנהלותו

יו"ר הקבוצה דני אסולין והנשיא ששי יעקב, שהיו המומים מכך שהפגישה הגיעה לנקודת רתיחה וראו בחומרה את השתלשלות האירועים, החליטו להיכנס לעובי הקורה ויזמו פגישה דחופה עם גיא דיין, בניסיון לברר מה בדיוק קרה. בתום הפגישה ההנהלה הוציאה את ההודעה הבאה: "בשיחה שנערכה הערב בין הנהלת המועדון לשחקן גיא דיין בעקבות התנהלותו של השחקן והתבטאותו החמורה כנגד המאמן, השחקן הביע חרטה עמוקה על מעשיו הן כלפי ההנהלה והן כלפי המאמן וחבריו לקבוצה. השחקן לא ייטול מחר חלק באימון הקבוצה ויוזמן בימים הקרובים לשימוע בעקבות התנהלותו".