"הביטחון של התושבים שלי לפני הכל"

החלטתו של אבי אלקבץ, ראש עיריית עפולה לפנות את תחנת ההסעה של הפלסטינים תושבי ג'נין מאזור הכניסה לעיר, הובילה לציוץ של ח"כ אחמד טיבי שכתב בטוויטר כי זו החלטה תמוהה. אלקבץ לא נותר חייב והגיב בתקיפות: "בזמן שדם יהודי הפך הפקר ואנו קוברים את מתינו, בחר ח"כ אחמד טיבי להתקיף אותי ואת משטרת עפולה"

ציוץ שהעלה אמש חבר הכנסת אחמד טיבי הוביל לזירת התגוששות ברשתות החברתיות ותגובה נוקבת מצד ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ.
הציוץ נכתב בעקבות החלטתו של אלקבץ לפנות את תחנת ההסעה של הפלסטינים תושבי ג'נין מאזור הכניסה לעפולה, אל שטח המרוחק מעפולה ומבתי התושבים.
בעקבות המהלך 'צייץ' ח"כ טיבי את הציוץ הבא: "החלטה תמוהה למנוע מפועלים פלסטינים להיכנס לולה (הטעות במקור) משך חודש רמדאן, עונש קולקטיבי נגד פועלים עם אישורי כניסה. ממתי מפקד תחנת משטרה פועל על פי הוראה לא חוקית של ראש עיר? פניתי לסגן השר סגלוביץ".
התגובה של אלקבץ כאמור לא איחרה לבוא ובפוסט שהעלה לרשת הפייסבוק הוא כתב: "בזמן שדם יהודי הפך הפקר ואנו קוברים את מתינו, בחר ח"כ אחמד טיבי להתקיף אותי ואת משטרת עפולה על ההחלטה להרחיק את הפועלים הפלסטינים מהכניסה לעיר, עקב תחושת חוסר הביטחון של התושבים. יש לי חדשות למר טיבי: הביטחון של התושבים שלי לפני הכל וכן- הוא גם לפני בעיות הפרנסה של הפלסטינים מג'נין. אנחנו לא נחזיר את התחנה לכניסה לעיר ויהי מה ואעשה הכל על מנת להרחיק את הפועלים מהעיר".