האם לבית שאן יש סיבה לכעוס על גיא דיין שסיכם בהפועל עפולה?

קשר הפועל עכו בעונה האחרונה ניהל מו"מ עם קבוצת נעוריו ואף הוגשה לו הצעה כספית מכובדת, אבל בסופו של דבר הוא הגיע להבנות מול עפולה מהלאומית וכנראה בפחות כסף. גורם בעפולה: "הוא לא יקבל פה את הסכומים שקיבל בעונה שעברה"

חוזר לקדנציה נוספת: הקשר הסופר מוכשר גיא דיין סיכם עקרונית אתמול (ג') בהפועל עפולה, במדיה פתח את העונה שעברה עד שעבר בינואר להפועל עכו.
כזכור, דיין פתח את ההעונה שעברה בהפועל עפולה עם ציפיות בשמיים, אך כמו יתר חבריו לא הצליח להתרומם מקצועית ובהמשך הסתכסך עם המאמן ניסן יחזקאל והתייבש מחוץ לסגל במשך תקופה ארוכה.
בינואר הוא הגיע לסוג של הסתדר מול הנהלת הפועל עפולה, שחיפשה להיפרד מהחוזה הכבד שלו בכדי למזער נזקים וכאמור הקשר עבר להפועל עכו מליגת העל, שירדה בתום העונה האחרונה ללאומית. בימים האחרונים הקשר ניהל מו"מ מתקדם עם הפועל בית שאן מליגה א'. הקבוצה מליגה א' כבר הגישה לו הצעה כספית וקיוותה שהוא יחזור לכור מחצבתו, אלא שאתמול (ג'), רגע לפני פתיחת האימונים של הפועל עפולה, הוא הגיע להסכם עקרוני מול נשיא המועדון ששי יעקב.
בימים הקרובים הוא צפוי לחתום רשמית ובכך להשלים קדנציה שנייה בעפולה בתקווה שהקדנציה הזו תהיה מוצלחת יותר מהקודמת שהסתיימה בטון צורם. גורמים בעפולה אמרו לגבי הגעתו של הקשר הבכיר שצירופו מהווה חיזוק משמעותי עבור הקבוצה של אייל לחמן, במיוחד לאור הסגל הצעיר שמתגבש. "את הסכומים שהוא הרוויח בעונה שעברה בעפולה הוא לא יקבל כי העונה אנחנו הולכים על מגמת קיצוץ.
הוא צפוי להרוויח בסביבות ה-15 אלף שקלים נטו פלוס רכב. ברור שהוא יעדיף להיות בעפולה ולא בליגה א' כי ירידה לליגה שלישית יכולה לגמור לו את הקריירה", כך דיברו בסביבת הקבוצה.