האם איש העסקים סתיו שחם ישקיע בהפועל עפולה?

נשיא הפועל עפולה ששי יעקב נפגש בחשאי עם איש העסקים ששימש עד לאחרונה כבעלים של הפועל כ"ס. במהלך הפגישה, שהוגדרה כפגישה עסקית, הוצע לשחם להצטרף למועדון העפולאי ולתמוך בו מבחינה כלכלית. שחם, מצידו, הבטיח לשקול בחיוב את ההצעה של ששי יעקב

האם הפועל עפולה מצאה ספונסר רציני לקראת העונה הבאה? גורמים בקבוצה מבירת העמק מספרים על פגישה חשאית שנערכה השבוע בין הנשיא ששי יעקב לאיש העסקים סתיו שחם, שעד לפני כשנה עוד שימש כבעלים של הפועל כפר סבא.
לעמקניוז נודע כי נשיא הפועל עפולה ששי יעקב ואיש העסקים סתיו שחם נפגשו בשבוע שעבר לפגישה עסקית. במהלך אותה פגישה השניים שוחחו בין היתר לגבי האפשרות שסתיו שחם יצטרף להפועל עפולה וישקיע כספים במועדון. כלומר, להפוך להיות הספונסר הראשי של הקבוצה. בתום הפגישה, שנמשכה כמעט שעתיים, שחם הבטיח לשקול בחיוב את ההצעה של ששי יעקב.
הצדדים לא דנו בהיקף התמיכה הכספית. עם זאת, בעפולה מעריכים כי שחם עשוי להחזיר תשובה בעניין כבר בימים הקרובים.
יש לציין כי, יו"ר הקבוצה דני אסולין שותף בסוד העניינים. כאשר מיד לאחר הפגישה עם שחם דאג יעקב לעדכן את אסולין בהתפתחויות.

• הגיע הזמן לספונסר רציני

סתיו שחם שימש כבעלים של הפועל כפר סבא במשך ארבע עונות וסייע לקבוצה מהשרון להגיע מליגה א' לליגת העל. בשנה שעברה הוא הסתכסך עם האוהדים של כפר סבא ובתום מאבק לא נעים ומתוקשר הוא הודיע על עזיבת המועדון. אלא שעוד לפני שעזב את כפר סבא היו דיבורים על כך ששחם מעוניין להצטרף להפועל ת"א, אבל בסופו של דבר המהלך הזה לא הניב פירות.
אין זה סוד שבהפועל עפולה עושים מאמצים אדירים על מנת לאתר ספונסר רציני שיתמוך בקבוצה מבחינה פיננסית ויעניק לה שקט תעשייתי, וזאת לאור הבעיות הכלכליות שמדאיגות מאוד את ראשי הקבוצה לקראת העונה הבאה. במידה ויצליחו לגייס את התמיכה של סתיו שחם, איש עסקים אמיד ואחד שמחובר לענף הכדורגל, הרי שזה צעד נכון ומבורך שיכול רק לעשות טוב לכדורגל בעפולה.