האם אביבה מליחי תעזוב את עפולה לטובת בית שאן?

חשיפה: ל"עמקניוז" נודע כי גורמים בעיריית בית שאן מנהלים מגעים עם אביבה מליחי, הספונסרית שהשקיעה העונה כספים רבים בהפועל עפולה וחשה אכזבה עמוקה מכמות האוהדים הדלה, והציעו לה להשקיע כסף בהפועל בית שאן וגם להפוך לדמות מרכזית במועדון. מה שקוסם למליחי זה האוהדים הבית-שאנים. מליחי: "פנו אליי כמה פעמים, אגיע לשם להתרשמות". מנכ"ל המועדון, אורן מנחם: "נקבל אותה בזרועות פתוחות"

האם הפועל בית שאן עומדת בפני חיזוק משמעותי בכל הקשור לפן הכלכלי? את זה נדע בקרוב. ל"עמקניוז" נודע כי בשבועות האחרונים מתקיימים מגעים רציניים בין גורמים מעיריית בית שאן לבין אביבה מליחי, שהשקיעה העונה לא מעט כסף בהפועל עפולה במטרה לעזור לה לעלות ללאומית.


מליחי, האחות של הלוזונים ואמו של כדורגלן הפועל עפולה דור מליחי, ידועה כאחת שמאוד מחוברת לענף הכדורגל. מדובר באישה דעתנית וסופר אנרגטית שמגיעה למגרשים בתדירות גבוהה ומפגינה בקיאות רבה בתחום. בעבר היא אף הוזכרה כמועמדת פוטנציאלית לרכוש מועדונים כמו בית"ר ירושלים, הפועל פ"ת, הפועל כפר סבא והפועל ראשל"צ.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשנתיים האחרונות היא התחברה מאוד לקבוצה מבירת העמק, בה היא משמשת כספונסרית בעלת כוח משמעותי שעל פי גורמים יודעי דבר השקיעה סכומי כסף נכבדים. לא בכדי גם הפכה לדמות משפיעה במועדון. היא מאוד אוהבת את המועדון וגם שיתוף הפעולה בינה להנהלת עפולה הוא מצוין, ולמעשה היא מעורה בכל מה שנעשה בקבוצה. עם זאת, נראה כי מליחי חשה בימים אלה אכזבה עמוקה בעיקר נוכח כמות האוהדים הדלה ביציעים.


מליחי, שהשקיעה הרבה כסף מכיסה הפרטי, קיוותה לראות כמות הרבה יותר גדולה של אוהדים בעפולה. אבל בפועל, כפי שנוכחנו לדעת העונה לא פעם, בקושי 300 אוהדים מגיעים למשחקים, וזאת על אף שהמשחקים נערכים לרוב בשעות נוחות ובתנאי מזג אויר נוחים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הפועל בית שאן, שמתמודדת בימים אלה עם בעיות פיננסיות קשות, מחפשת בנרות ספונסר רציני שיציל אותה מקריסה, ולא בכדי ראשי המועדון מפעילים לחץ על אביבה מליחי. אומנם בית שאן משחקת בליגה א', אבל היא נחשבת לקבוצה ממגנטת קהל. "במשחקי הבית שלנו", אומרים בבית שאן, "בלי קשר למזג אוויר או מיקום הקבוצה בליגה, למעלה מ-1,000 אוהדים מגיעים".
בבית שאן מנסים לשכנע את מליחי להשקיע במועדון ואף לקבל סמכויות נרחבות בפן הניהולי. האמצעי שדרכו הם מנסים למשוך את מליחי הוא כמובן הקהל, כוח מניע שאין להרבה קבוצות גם בליגה הלאומית.
מליחי אישרה את הפנייה מצד בית שאן ואמרה: "פנו אליי גורמים מהנהלת הפועל בית שאן וגם סגן ראש העיר. הזמינו אותי להגיע לאחד המשחקים ולהתרשם מהמתקן והאוהדים".
מנכ"ל הפועל בית שאן, אורן מנחם: "אכן היו שיחות עם אביבה מליחי לגבי אפשרות שהיא תשקיע במועדון. היא תתקבל אצלנו באהבה ובזרועות פתוחות".