דרמה בהפועל בית שאן, ההנהלה מאיימת להתפטר. והאוהדים קוראים להפגין

סוער בבית שאן, לאחר שחברי הנהלה ומאמן הקבוצה מוריס אוזן מאיימים להתפטר, גורם בהנהלה לכתב עמק ניוז מכניסים פוליטיקה להפועל בית שאן

לאחר ההצהרות על כוונות הקבוצה לבנות סגל חזק שירוץ לעלייה וכמה שנדמה כשקט תעשייתי והמון אנרגיות חיוביות במועדון. בשעות האחרונות מתפתחת באופן מפתיע דרמת ענק בקבוצת הכדורגל בבית שאן.
הכול החל לאחר שחברי מליאה מסיעת סגן ראש העיר החדש הרב פנחס בדוש, בקשו להתאמן באופן עצמאי בחדר הכושר של המועדון.
בתגובה הודיע הנהלת הקבוצה כי הדבר לא מקובל עליהם, והכריזה כי היא לא תישא באחריות ולא מאפשרת לאף אדם להתאמן מלבד שחקני הקבוצה בליווי מדריך חדר כושר מוסמך.
מנגד ראש העיר בן שטרית עשה שרירים והודיע כי כי הוא זה אשר יקבע מי כן יקבל מי לא יקבל את המפתחות לחדר הכושר!
לעמקניוז  נודע כי בשעה האחרונה מאיימים ההנהלה של הקבוצה והמאמן מוריס אוזן בהתפטרות קולקטיבית במידה והעניין לא יפתר.
התפתחות נוספת ארעה בגזרת האוהדים,  כשנודע הדבר  "האולטראס"  הגרעין הקשה של הפועל בית שאן, עלה פוסט פייסבוק נרגש וארוך כשבסופו הודיעו אוהדים כי בכוונתם לצאת למחוא כנגד ההתערבות הפוליטית בקבוצה, "אף אחד לא ייקח לנו את הפועל בית שאן, הקבוצה צריכה להיות מחוץ לפוליטיקה." לשון הפוסט.

תגובת ראש העיר רפי בן שטרית: "הנהלת הקבוצה הנוכחית מתפטרת וחוזרת חדשות לבקרים. וכבר הפסקתי לעקוב כמה וכמה פעמים התפטרה וחזרה בה. להשקעות האדירות של עיריית בית שאן בראשות רפי בן שטרית בקבוצת הכדורגל של בית שאן, אין אח ורע. ראש העיר לא יסכים בשום אופן להתערבות של אנשים פוליטיים בקבוצה. חבר הנהלה שיערב פוליטיקה בקבוצה ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה. מכון הכושר של הקבוצה הוא לא מועדון חברים והעירייה לא תסכים לשימוש בחדר הכושר ללא נוכחות מדריך כושר מוסמך ואישורי ביטוח ובטיחות. מי שיעשה שימוש במכון הכושר של הקבוצה כדי לקדם אג׳נדה פוליטית אישית שלו – לא יהיה חבר בהנהלה."

• הפוסט שנכתב על ידי ארגון אוהדי הפועל בית שאן

שערורייה!!!
חברי מליאה (מסיעת הרב פנחס בדוש) החליטו שהם רוצים את מפתח החדר כושר אשר שייך לקבוצת כדורגל בשביל להתאמן עצמאית ללא מדריך, ללא אחראי, ללא ביטוח, ללא שום אחריות מפקחת.

הנהלת הקבוצה הכריזה כי היא לא תישא באחריות ולא מאפשרת לאף אדם להתאמן מלבד שחקני הקבוצה בליווי מדריך חדר כושר מוסמך.

ראש העיר מנגד החליט כי הוא זה אשר יקבע מי כן יקבל מי לא יקבל את המפתחות!

בעקבות כך – הנהלת הקבוצה + המאמן מוריס אוזן הגישו בשעה האחרונה התפטרות מהמועדון.

אנו מזכירים לכם כי בימים אלה הנהלת הקבוצה פועלת ימים כלילות למען החתמות שחקנים בכירים והדבר יפגע משמעותית במועדון.

שני שאלות:
1. למה חברי מליאה ואנשים נוספים צריכים להתאמן בחדר כושר ששייך לקבוצת הכדורגל? (יש בעיר מכון כושר דרים, אשר משמש את תושבי המקום)

2. למה ראש העיר לא מגבה את הנהלת הקבוצה בהחלטה כל כך הגיונית ובעקבות כך מאפשר להנהלה להתפטר?

אוהדים יקרים! ולכל מי שאכפת לו מהפועל בית שאן!
בימים הקרובים אנו נפנה למשטרה לבקשת אישור הפגנה מסודר, בכוונתנו להפגין מול בניין העירייה נגד התערבות ראש העיר! אף אחד לא ייקח לנו את הפועל בית שאן, הקבוצה צריכה להיות מחוץ לפוליטיקה.