דריכות באיכסל לקראת טבריה: "יש לנו רעב גדול לנצח"

אחרי 6 משחקים ללא ניצחון המאמן המוכשר של הפועל איכסל ערך השבוע שיחות אישיות עם חניכיו בתקווה שזה יסייע לקבוצה לקראת המפגש הביתי מול טבריה (ו', 14:00): "הרבה זמן לא ניצחנו. אנחנו לא רוצים להיכנס לברוך של התחתית". טבריה, מצידה, תנסה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים. באיכסל מעריכים שלפחות 500 אוהדים יגיעו

 

 

 

הפועל איכסל הצנועה, שלא ניצחה בששת המחזורים האחרונים, תנסה מחר (ו', 14:00) להתאושש על חשבונה של עירוני טבריה, שמצידה תנסה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים שיעזרו לה לשמור על קשר עין עם הפסגה.

הפועל איכסל, שחזרה לליגה א' אחרי 14 שנים, מדורגת כעת במקום ה-11 עם 10 נקודות. הקבוצה של אימן חלאילה פתחה את העונה בצורה מפתיעה עם שני ניצחונות בשלושת המחזורים הראשונים, אבל בתקופה האחרונה היא נמצאת בדעיכה רצינית.


הניצחון האחרון של איכסל היה במחזור השלישי, אז ניצחה 2:0 את חדרה, אבל מאז חלפו שישה משחקים שבהם היא לא טעמה טעם ניצחון. ובכל זאת, אסור לשכוח שמדובר באחת הקבוצות הצנועות של הליגה, הן מבחינת הסגל והן מבחינת התקציב, ולכן מאזן של 10 נקודות ב-9 משחקים זה בערך מה שחשבו להשיג, פחות או יותר, בהפועל איכסל להשיג ערב פתיחת העונה.


 

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המאמן אימן חלאילה, שידוע כמאמן מוכשר ומוטיבטור ברמה גבוהה, ערך השבוע שיחות אישיות עם שחקניו בניסיון לרומם את רוחם ולהוציא אותם לדרך חדשה קראת המשחק הביתי מול טבריה. "אני לא מס,כל על היריבות", אומר חלאילה בטון בטוח, "אני מתרכז בקבוצה שלי.
הרבה זמן לא ניצחנו וזה מאוד מפריע לנו. השבוע ערכתי שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים בתקווה לעודד אותם, והרגשתי אצלם את הרעב הגדול לניצחון. חשוב לנו להתחיל לנצח כי אנחנו לא רוצים להסתבך בברוך של התחתית. יש משחקים שאנחנו חייבים להוציא בהם נקודות, במיוחד מול קבוצות שהן בליגה שלנו.
טבריה אומנם השקיעה תקציב גדול והביאה שחקנים מוכשרים, אבל לפחות על פי התוצאות היא קבוצה שאפשר להגיד שהיא בליגה שלנו ולכן השאיפה שלנו היא להשיג שלוש נקודות במשחק הקרוב".

• ומה עם עירוני טבריה?

הניצחון הדחוק בשבוע שעבר על באקה אל גרבייה אומנם הרגיע במעט את המערכת הלחוצה בעיר הכנרת, אבל עדיין אפשר להרגיש את הדריכות הגדולה סביב המועדון, וזאת נוכח המצב הלא פשוט של הקבוצה בטבלה. טבריה, שבנתה קבוצה נוצצת לעלייה, מדורגת כעת במקום ה-6 בטבלה עם 14 נקודות, כשהיא מרוחקת  7 נקודות מעירוני נשר שבפסגה. אי לכך, בטבריה מודעים למשמעות של אובדן נקודות, שלמעשה עלול לסיים עבורם מוקדם מהצפוי את המאבק על כרטיס העלייה מהמקום הראשון. "כל משחק עבורנו הוא כמו גמר גביע. אסור לנו לאבד נקודות כי נשר עלולה לפתוח פער משמעותי שיסגור את הסיפור מבחינתנו", אמר שחקן בטבריה לקראת המשחק מול איכסל.
באיכסל מורגשת תכונה גדולה לקראת המשחק ועל פי ההערכות צפויים להגיע לפחות 500 איש למגרש, שיעניקו תפאורה נהדרת. אנחנו מקווים שרמת המשחק והספורטיביות תהיה בהתאם.