דרבי סוער: נצרת עילית ניצחה 0:1 את עפולה בתום דרמה גדולה

בתום קרב סוער ורווי יצרים, הפועל נצרת עילית ניצחה בדרבי את הפועל עפולה 0:1 משער דרמטי של ג'ניה ברקמן. גיל ברעם וירון הוכנבוים הורחקו. יובל שאוט החמיץ פנדל

בתום משחק מותח ורווי יצרים, כפי שמצופה ממשחק דרבי טיפוסי, הפועל נצרת ניצחה את הפועל עפולה 0:1 משער דרמטי של הקפטן ג'ניה ברקמן הדקות הסיום.
עבור הפועל נצרת עילית זהו ניצחון בכורה בפלייאוף העליון, ומנגד עבור עפולה זהו הפסד ראשון בפלייאוף העליון אחרי שניצחה בשני המשחקים הראשונים.
בעפולה יכולים להיות מאוכזבים מאוד משום שחמש דקות לפני שער הניצחון של האורחים, עפולה קיבלה פנדל, אך יובל שאוט לא הצליח להכניע את השוער שגיא מלול שהציג משחק טוב.

עפולה החמיצה הזדמנות להשוות לאחר בעיטת עונשין שהוחמצה על ידי שאווט
עפולה החמיצה הזדמנות להשוות לאחר בעיטת עונשין שהוחמצה על ידי שאווט

במהלך המשחק נרשמו הרבה עצבים ותקריות ליד הספסלים. השיא הגיע לקראת הדקה ה-75 כאשר השופט שרק לפנדל מעורר מחלוקת, דבר שהקפיץ את כל אנשי נצרת עילית.
תחילה המנכ"ל גיל ברעם פרץ לעבר השופט והקוון ומיד הורחק מהמגרש. שתי דקות לאחר מכן גם ירון הוכנבוים מצא את עצמו בחוץ, אבל לא לפני שהוא עלה על כר הדשא וגער בשופט.
בסופו של דבר הלחץ עשה את שלו, וכאמור עפולה החמיצה את הפנדל. דקות ספורות לאחר מכן נצרת עילית הענישה את עפולה וכבשה לחר ערבובייה בהגנה. זהו ניצחון בכורה של נצרת עילית העונה מול העפולאים, שגם מקפיץ איתם בטבלה מעל העפולאים.