דנן מארח את אוזן: "אנחנו כמו אחים, מרגש לשחק אחד מול השני"

אסי גלבוע תארח (ו', 14:30) את עירוני טבריה במסגרת הגביע. במוקד המשחק יעמוד, איך לא, המפגש המסקרן בין המאמנים אבי דנן ומוריס אוזן, שבעונה שעברה שיתפו פעולה יחד בבית שאן ונחשבים לחברים טובים גם מחוץ למגרש. דנן: "אנחנו מתייעצים אחד עם השני בהרבה דברים. אנחנו אחים לכל דבר, רק במקרה שמות המשפחה שלנו שונים". אוזן: "התרגשתי מהעלייה של אסי גלבוע. אני ואבי מאוד דומים בסגנון ובשיטת המשחק שלנו"

שבוע אחרי שקיבלה את הבשורה על חזרתה לליגה א', אסי גלבוע תארח היום (14:30, כניסה חופשית) למשחק מסקרן במיוחד את עירוני טבריה במסגרת הגביע.

הקבוצה מעיר הכנרת, שתגיע למשחק בגלבוע כפייבוריטית ברורה, נחשבת לאחת המועמדות הבולטות לעלייה. שלום עקיבא, עמיר אבלס, שלומי מראד, ליאור לינדר, שי מימון ועידן שפשה-הם רק חלק מהשמות המוכרים שמשחקים בטבריה, שעל הקווים שלה עומד מאמן מוערך בדמותו של מוריס אוזן, שבעונה שעברה אימן בבית שאן ולפני שנתיים הוביל את טבריה ללאומית.

אסי גלבוע, לעומת זאת, בנתה קבוצה טובה לליגה ב', ו"העלייה" הפתאומית לליגה א' תפסה אותה לא ממש מוכנה. וכעת השאלה המרכזית היא האם אסי גלבוע מספיק טובה גם בכדי להתמודד ברמה של ליגה א'. בכל אופן, בסגל הקבוצה יש לא מעט שחקנים מנוסים, כאלה שמסוגלים לסחוב את הקבוצה גם בליגה א'. כמו, למשל, אליאור אוחיון, קובי טרקה, אבי עמוס, אבי מלכה, גיא צרפתי, איימן אבו סאלח, בני סימנטוב ורן גוזלן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 • הדרבי הפרטי שלהם

במוקד המשחק יעמוד, איך לא, הדו קרב המרגש בין המאמנים, אבי דנן ומוריס אוזן. השניים, שנחשבים לבעלי אופי צנוע, שיתפו פעולה יחד בעונה שעברה על הקווים של הפועל בית שאן, כשאוזן היה מאמן ראשי ודנן שימש כעוזרו. מעבר לכך, שני המאמנים הם גם חברים טובים מחוץ למגרש, ולדעת רבים גם מאוד דומים בשיטה ובסגנון המשחק שלהם.

אבי דנן, שבעונתו הראשונה כמאמן ראשי מתמודד עם אתגר רציני, אומר: "מצפה לנו משחק קשה מאוד מול טבריה, שהיא קבוצה טובה ואיכותית שמכוונת גבוה. המפגש הזה הוא סוג של מבחן עבורנו. משחק שלמעשה אמור לתת לנו אינדיקציה, פחות או יותר, איפה אנחנו עומדים בהשוואה לקבוצות אחרות בליגה א'".

לקראת הדרבי הפרטי שמצפה לו מול חברו הטוב, הוסיף דנן בהתרגשות: "אני ומוריס זה אחים, רק במקרה שמות המשפחה שלנו שונים. אנחנו ביחד כל החיים. גם כשחקנים שיתפנו פעולה יחד. המשפחות שלנו כל הזמן ביחד. אנחנו מתייעצים אחד עם השני בהרבה דברים. אני מתרגש לקראת המשחק מולו, ואני בטוח שגם הוא. הוא בין הראשונים שהתקשר לברך אותי כשקיבלנו את ההודעה על החזרה לליגה א', הוא אפילו חגג יותר ממני", הוא מספר בחיוך.


דנן: "מצפה לנו משחק קשה מאוד מול טבריה, שהיא קבוצה טובה ואיכותית. זהו משחק שלמעשה אמור לתת לנו אינדיקציה איפה אנחנו עומדים בהשוואה לליגה א'". אוזן: "אבי דנן הוא ברכה לאסי גלבוע. לא סתם הקבוצה עלתה ליגה. המשחק הזה טומן בחובו הרבה פיקנטריה משום שאני ואבי דנן הרבה יותר מחברים טובים, אנחנו כמו אחים. יש לנו אותה שיטה, אותה דרך ואותו סגנון"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• "אסי גלבוע קבוצה טובה ומאוזנת"

גם מוריס אוזן שופע מחמאות על דנן ומתרגש לקראת המפגש מול חברו הטוב: "אבי דנן הוא ברכה לאסי גלבוע. לא סתם הקבוצה עלתה ליגה. שמחתי מאוד בשבילו וכמובן בשביל כל החברים הטובים שלי בגלבוע שהם חזרו לליגה א'. מבחינה מקצועית ההיערכות לקראת המשחק היא אותה היערכות כמו לכל משחק אחר. יחד עם זאת, המשחק הזה טומן בחובו הרבה פיקנטריה משום שאני ואבי דנן הרבה יותר מחברים טובים, אנחנו כמו אחים. יש לנו אותה שיטה, אותה דרך ואותו סגנון. יהיה לנו קשה להפתיע אחד את השני".

"יהיה לנו קשה להפתיע אחד את השני". מוריס אוזן
"יהיה לנו קשה להפתיע אחד את השני". מוריס אוזן

לגבי יחסי הכוחות הוסיף אוזן: "את המשחק הזה צריך לקחת בפרופורציות כי אסור לשכוח שאסי גלבוע עלתה ליגה רק לפני מספר ימים. לא מזמן קיימנו משחק אימון עם אסי גלבוע שהסתיים בתיקו 1:1. באותו משחק היה אפשר לראות שאסי גלבוע היא קבוצה טובה ומאומנת שמסוגלת לתת פייט בליגה א'. עם זאת, אני חושב שהקבוצה עדיין זקוקה לחיזוק".