דני אסולין: "מוכן לפנות את מקומי בהנהלה לראובן יוקלר"

אחרי הראיון עם חבר מועצת העיר ראובן יוקלר, יו"ר הפועל עפולה חושף בשיחה עם עמקניוז: "נפגשתי עם יוקלר והצעתי לו להצטרף להנהלה. אבל הוא בחר לתקוף את ההנהלה בפייסבוק וחבל. אם הוא מסוגל לרתום אנשי עסקים, שיצטרף להנהלה וגם אעזור לו בהכל"

שבוע אחרי הראיון שערכנו עם חבר מועצת העיר ראובן יוקלר, שבו הוא הביע נכונות להצטרף להנהלת הפועל עפולה ואף מתח ביקורת על ההתנהלות של ההנהלה הנוכחית, יו"ר המועדון דני אסולין מגיב לדברים וחושף פרטים אודות פגישה מעניינת שהייתה לאחרונה בין השניים.

ראובן יוקלר
ראובן יוקלר. מתח ביקורת על שחרור המאמן ראובן עטר. לאשדוד

"קודם כל חשוב לי לציין שאני מאוד מכבד את ראובן יוקלר אבל לא אהבתי את הדברים שלו", אמר השבוע היו"ר דני אסולין והסביר, "ביום רביעי לפני שבועיים נפגשתי עם יוקלר והצעתי לו להצטרף להנהלה. הפגישה נמשכה יותר משעה וחצי. במהלך הפגישה הוא שמע את הסיפור של ראובן עטר ואמר כמה דברים לא במקום.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אמרתי לו שיצטרף להנהלה והוא לא יהיה חותמת גומי. מאז הוא לא חזר אליי. במקום שהוא יכבד אותנו ויעריך את הפנייה שלנו, הוא בחר לתקוף את ההנהלה בפייסבוק וחבל".
עוד מוסיף ואומר אסולין: "גם עכשיו אני חוזר ומדגיש שבשמחה אני מוכן לפנות בשבילו את המקום שלי בהנהלה ולהעביר לו סמכויות. אני לא מחפש כותרות ותארים, אני בקבוצה כי אכפת לי מהכדורגל בעפולה. אם יוקלר טוען שהוא יכול ומסוגל לבוא ולרתום אנשי עסקים, אני בשמחה רוצה שיצטרף אלינו ומוכן גם לעזור לו בהכל".