דני אסולין בעננים: "אחד מרגעי השיא של המועדון"

התרגשות גדולה בהפועל עפולה לאחר ההעפלה ההיסטורית לגמר גביע הטוטו, שם תפגוש את הפועל ר"ג. היו"ר דני אסולין: "הקבוצה הביאה כבוד גדול לעיר עפולה". על פי ההערכות: הקבוצה השלימה רווח כולל של 260 אלף שקלים עד כה מהמפעל

הישג היסטורי: הפועל עפולה רשמה ביום שלישי האחרון את אחד מרגעי השיא של המועדון כאשר ניצחה את אחי נצרת 0:1 (עומר צלישר, דקה 81) והעפילה לגמר גביע הטוטו, שם תפגוש את הפועל ר"ג, שניצחה 0:2 את הפועל ת"א בחצי הגמר השני.
עבור הפועל עפולה, שזקוקה לכל שקל בגלל הקופה הריקה, זהו הישג כפול. פרט להישג המקצועי המכובד, הקבוצה השלימה רווח כולל עד כה מהמפעל של 260 אלף שקלים מסך כל התשלומים ורשמה עלייה ראשונה בתולדותיה לגמר המפעל. כעת מקווים בבירת העמק למנף את המומנטום גם למסגרת הליגה, שם היא מדורגת במקום ה-11 בטבלה עם 8 נקודות ב-8 משחקים.

• שישה שחקנים מקומיים שותפו

סיבה נוספת להתרגשות הגדולה בקרב ראשי המועדון הייתה העובדה שלא פחות מ-6 שחקנים מקומיים שותפו במשחק: שאוט, בן מנשה, גולדמן, אזרד, אליהו ושנקור.
יו"ר הפועל עפולה דני אסולין, שחווה העונה לא מעט רגעי לחץ ומשבר, שיחרר אנחת רווחה גדולה: "השחקנים עשו הישג מדהים. ללא ספק זהו אחד מרגעי השיא של המועדון. מגיע לשחקנים שאפו ענק. אני שמח שהקבוצה הביאה כבוד גדול לכל העיר. כעת אנחנו רוצים להשלים את המלאכה בגמר ולהביא את הגביע לעפולה".