דני אסולין: "אביבה מליחי? הלוואי והיא תיכנס"

היו"ר אסולין, שמצוי בסוג של נתק עם המאמן לחמן, משיב אש: "סילקו וחייט? אני היו"ר ואני קובע את מי לצרף להנהלה. תומר רחמים? יד ימיני, אף אחד לא יתקרב אליו. ששי יעקב? מקווה שיפעל לפי השכל הישר"

 

 

"אני היו"ר ואני קובע את מי לצרף להנהלה. בינתיים המנדט בידיים ושאף אחד לא יגיד לי כיצד לנהוג", היו"ר דני אסולין, שהחליט השבוע לצרף להנהלה את פרדי חייט ומיכה סילקו, וזאת ללא ידיעת הנשיא יעקב והמנכ"ל רחמים, מבהיר את עמדתו לאחר שספג אש מכל כיוון.

"חברי ההנהלה טוענים שבגדתי בהם ותקעתי להם סכין בגב. שיפסיקו לבלבל את המוח. אני היו"ר ואני לא חייב ליידע או להתייעץ עם אף אחד אם אני נפגש עם ראש העיר ומקבל החלטות. כל אחד בהנהלה צריך להבין את התפקיד והמקום שלו. אני לא מחפש כותרות וכל מה שאני עושה זה רק לטובת המועדון. יש לי בטן מלאה אבל אני מעדיף לשתוק לטובת המערכת".

כיצד הכניסה של חייט וסילקו תשפיע על הקבוצה?

"זה שאני רוצה לצרף את פרדי חייט ומיכה סילקו זה לא אמור לבוא על חשבון חברי הנהלה אחרים. אני לא מבין את ההתלהמות. כך, לדוגמא, את תומר רחמים שהוא יד ימיני וכל עוד אני בקבוצה אף אחד לא יתקרב אליו".

לאיזה תפקיד הם מיועדים להיכנס?

"אחד מהשניים (פרדי או מיכה) יהיה צמוד ללחמן, והשני יהיה בנוער".

ברור לך שהנשיא ששי יעקב יטיל וטו?

"קודם כל הכל תלוי בפגישה בין ראש העיר לששי. איציק מירון הוא מעל כולם ואני אכבד כל החלטה שלו. ששי יעקב? אני מקווה שהוא יפעל על פי השכל הישר ויחשוב על טובת המועדון".

יש סיכוי שאביב מליחי תיקח את הקבוצה?

"הלוואי וזה יקרה. אני מאוד מכבד אותה ואנחנו ביחסים טובים".