חלון בשיגעון: הדילמה של אייל לחמן

גורמים במועדון טוענים: "המאמן מתלבט בין השניים. הוא רוצה לראות את מרטין באימונים ואז לקבל החלטה סופית". על הכוונת: חלוץ בועיינה מוחמד עואד, שכבש אשתקד 34 שערים במדי עין מאהל. יניב שגב ממכבי פ"ת הצטרף לאימונים

המאמן אייל לחמן עדיין מתלבט בין דיויד סולארי למתיאס מרטין, וטרם החליט את מי מהשניים לשחרר. עד לפני שבוע, חשוב להדגיש, מתיאס מרטין היה בדרך הבטוחה החוצה, כשבקבוצה אף הוציאו הודעה רשמית לתקשורת בדבר הפרידה מהחלוץ, ששהה בשבועיים האחרונים בארגנטינה.
כעת, מתברר שהמאמן אייל לחמן שוקל מחדש את הישארותו של מרטין בקבוצה. במקרה כזה מי שישוחרר הוא סולארי, שעל המשבצת שלו הנחיתו בשבוע שעבר את הקשר ספואן זועבי, שהגיע מבני סכנין. "המאמן רוצה לראות את מרטין באימונים ואז כנראה יקבל החלטה סופית", כך מעריכים במועדון.

שחקן שנמצא על הכוונת של לחמן הוא חלוץ הפועל בועיינה מליגה ב', מוחמד עוואד (26), שכבש עד כה 7 שערים העונה. בעונה שעברה הוא כבש 34 שערים במדי עין מאהל בליגה ב', מה שגרם ללחמן לקחת אותו בקיץ האחרון לאשדוד, אבל החלוץ לא החזיק מעמד וחזר לליגה ב'. שחקן נוסף שהצטרף לאימונים השבוע הוא יניב שגב ממכבי פ"ת.