דיין יחזור לאימונים: השאלה אם הוא יתייבש ביציע? 

הסאגה מגיעה לסיומה? בעפולה קיבלו אמש (ד') החלטה להחזיר את הקשר לאימונים בכדי לא לפגוע בעתידו המקצועי, וזאת לאחר שבוע וחצי של השעיה בעקבות תקרית עם המאמן. מהמועדון נמסר: "השחקן הביע חרטה עמוקה על הדברים הקשים שאמר למאמן. לקראת חלון ההעברות של ינואר תתקבל החלטה לגבי עתידו במועדון"

הסאגה סביב הקשר גיא דיין ממשיכה להעסיק את הפועל עפולה מהלאומית. במהלך השבוע ניסו ראשי הקבוצה וגם חלק מהשחקנים להפעיל לחץ על המאמן ניסן יחזקאל בניסיון לשכנע אותו לסלוח לדיין. וזאת לאחר שהשחקן הביע חרטה על הקללות הקשות שהוא הטייח במאמנו במהלך פגישה שהייתה ביניהם בשבוע שעבר. אלא שהמאמן, לפחות בשלב זה, נחוש בדעתו לא להבליג.


"גיא מבין את הטעות שלו ורוצה לחזור לקבוצה, אבל בינתיים המאמן לא מוכן לזה", טוענים גורמים במועדון, "יחזקאל מאוד פגוע ואפשר גם להבין אותו.
גיא אמר לו דברים קשים שכל השחקנים שמעו. אם הוא יחזיר את גיא זה יהווה מכה לא פשוטה עבור התדמית שלו בחדר ההלבשה.
מצד שני, אם לא תהיה סולחה ביניהם אז בעצם כולם מפסידים מזה".


 

אתמול (ד') התקיימה פגישה נוספת בין המאמן לשחקן, הפעם בנוכחות היועץ המשפטי של הקבוצה, עו"ד דדו. בהודעה שהקבוצה הוציאה לתקשורת לאחר הפגישה, נכתב: "גיא הבין את חומרת מעשיו, הביע חרטה עמוקה והתנצל בפני המאמן. בהמלצת עו"ד דדו, הוסכם כי השחקן יחזור להתאמן עם הקבוצה וזאת בכדי לא לפגוע בעתידו המקצועי.
לקראת חודש ינואר (חלון העברות) יוחלט בדבר המשך דרכו של השחקן בקבוצה". עוד הדגישו במועדון ואמרו: "הנהלת הקבוצה מבקשת להבהיר כי ההחלטה בנוגע להכללתו בסגל תעשה רק ע"פ החלטת המאמן בלבד, וכי כעת חובת ההוכחה מוטלת על השחקן. כמו כן, הנהלת המועדון, תחליט על עונש לשחקן בנסיבות העניין".