דו קיום בכדורשת: נשות מגדל העמק אירחו את נשות טמרה

נבחרת הכדורשת החדשה של נשות מגדל העמק "מאמאעמק" שהוקמה לפני מספר חודשים אירחה השבוע את קבוצת הנשים של טמרה למשחק ידידות ראשון.

 

היסטוריה קטנה: נבחרת הכדורשת החדשה של מגדל העמק קיימה משחק ידידות ראשון מול נבחרת הכדורשת של נשות טמרה. כזכור, לפני מספר חודשים חברו הפעילה החברתית אלגריה בן קסוס, מינהל נשים עירוני בראשות יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ליאורה אדרי ומנהלת אגף הספורט של המתנ"ס העירוני מיטל מלול-לוי כדי להקים קבוצת כדורשת ראשונה במגדל העמק.
הקבוצה החדשה ממגדל העמק כבר קיימה משחק ידידות ראשון מול נשות עפולה אך המפגש האחרון כלל בחובו גם מסר נוסף מעבר לספורט. הקשר בין הצדדים נוצר עם פנייתו של מאמן נשות טמרה למאמנת מגדל העמק מירב טבקהוף בהצעה לקיים משחק ידידות ראשון בין הקבוצות. במגדל העמק התכוננו היטב והכינו קבלת פנים לבבית לקבוצה האורחת שהגיעה עם סגל שחקניות צעירות שהודו על האירוח החם אך לא וויתרו למארחות וניצחו אותן בארבע מערכות.

צילום משותף של שחקניות הכדורשת בשתי הנבחרות
צילום משותף של שחקניות הכדורשת בשתי הנבחרות

נשות מגדל העמק ציינו כי זהו זהו צעד נוסף בדרך להפיכת הנבחרת למקצוענית ולהצטרפות עתידית לליגת הכדורשת המקצוענית "מאמאנט". "היה מפגש שחימם את הלב מצד אחד ואיתגר ספורטיבית מצד שני ומעבר לספורט יש כאן דו-קיום ואחווה נשים. אני קוראת לנשים נוספות להצטרף אלינו" סיכמה בן קסוס את החוויה.