דואיב: "אני מתכוון להיות ראש העיר של כל תושבי עפולה"

דוד דואייב "מחמם מנועים" לקראת התמודדותו על ראשות עיריית עפולה, כפי שפורסם לראשונה באתר "עמקניוז". השבוע הוא כבר קיבל את ברכת הדרך מרב מקובל ומשפיע ובין מפגש עם פעילי ציבור וגיבוש הכוורת שסביבו הוא אומר: "אני לא מתכוון להיות גימיק. אפתיע את כולם"

עכשיו זה רשמי: הפעיל החברתי דוד דואיב מעפולה, שהכריז לפני כחודשיים על כוונתו להתמודד על ראשות העיר בנובמבר 2018, מעביר הילוך בהכנותיו לקראת החזרה לזירה הפוליטית.
בימים אלה עורך דואיב סדרה של פגישות עם מובילי דעה בברנז'ה הפוליטית בבירת העמק וכן עם דמויות בכירות מהעולם המוניציפאלי.
לדבריו, אין בכוונתו לשמש כ"גימיק" במהלך הקמפיין הנוכחי, וכן כי בכוונתו להתמודד על התפקיד עד הסוף.
"אני אפתיע את כולם", אומר דואיב באופן שלא משתמע לשתי פנים, "יש לי עוד זמן רב להתכונן ליום הבוחר ובכוונתי לעשות הכל בכדי שאקבל את אמון התושבים. אני מאמין ביכולות שלי ובעיקר לחיבור שלי לכלל האוכלוסיות בעיר, החל מהשכונות בהן גדלתי וצמחתי וכלה בקהילה הרוסית שכל כך קרובה ללבי. לשמחתי קיבלתי השבוע את ברכת הדרך מרב משפיע מאוד ושכולם מכירים. הוא נסך בי את הביטחון לצאת להתמודדות הזו בראש מורם ועם אופטימיות רבה וכך בדיוק אני אנהג. בוער בי הרצון להוביל שינוי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יש לי גם ניסיון רב בעבודה המוניציפאלית מתוקף היותי חבר מועצה בעבר. מעבר לכך אני מכיר מקרוב את תושבי עפולה וברור לי כשמש מהם הצרכים הנדרשים לפיתוח העיר וקידומה. בכוונתי להתמקד בנושאי חינוך, תעסוקה, הסטטוס קוו ורווחת התושבים, נושאים שיש לי בהם ידע וניסיון רב. מעבר לכך, אני מתכוון להיות ראש העיר של כל תושבי עפולה ולעסוק בפתרון הבעיות האמיתות של העיר. אני חף מאינטרסים ולא צריך לקדם אינטרס כזה או אחר".
דואיב, 54, שמתפרנס למחייתו מעיסוקו כעורך דין עדיין לא החליט אם לרוץ ברשימה עצמאית או תחת מפלגה כזו או אחרת, "כרגע כל האופציות פתוחות בפניי. בתקופה הקרובה אבחר בדרך שתיטיב עמי", הוא אומר.
בבחירות הקרובות צפויים להתמודד בוודאות על תפקיד ראש העיר עפולה גם ראש העיר המכהן יצחק מירון וראש העיר לשעבר אבי אלקבץ. תא"ל במיל' דוד סויסה, שהתמודד בבחירות הקודמות עדיין שומר את הקלפים קרוב לחזה.