דאגה בטבריה: שחקנים בכירים יעזבו בקיץ את הקבוצה

עזיבתו הצפויה של חבר ההנהלה הבכיר עשויה לגרום, כך לפי גורמים במועדון, לטלטלה רצינית בקבוצה מעיר הכנרת. "הרבה שחקנים נשארו בקבוצה בגללו. סמכו על המילה שלו. מאז שהוא הצטרף לא היו בעיות בשכר. בעקבותיו עשויים לעזוב הרבה שחקנים", כך מעריכים בסביבת הקבוצה

אי ודאות בעירוני טבריה לקראת העונה הבאה. כזכור, חבר ההנהלה הבכיר אבי דהאן הודיע לאחרונה כי בכוונתו לעזוב את המועדון בתום העונה. וכעת, בעקבות העזיבה הצפויה שלו, גם חלק ניכר מהשחקנים הבכירים וכן שחקני הרכש עשויים לעזוב את הקבוצה, כך מעריכים גורמים במועדון.
דהאן, שהצטרף לקבוצה לפני כשלוש שנים, הביא עימו סטנדרטים חדשים בכל הקשור לניהול תקין של מועדון ומוסר תשלומים גבוה. וזה לא סוד ששחקנים רבים הצטרפו או נשארו בקבוצה בגלל "המילה" שלו. הוא נחשב לאדם ישר והגון, כזה שניתן לסמוך על המילה שלו.
לאור העזיבה הצפויה שלו סבורים גורמים בסביבת הקבוצה כי המועדון עלול לחוות טלטלה לא פשוטה: "מאז שאבי דהאן הצטרף אין בכלל בעיות של שכר בעירוני טבריה. הרבה פעמים השחקנים קיבלו משכורות לפני הזמן. בגלל זה הרבה שחקנים רצו להגיע לטבריה או שנשארו במועדון. אבל עכשיו, לאחר עזיבתו הצפויה של דהאן, קיימת תחושת קשה של אי ודאות לקראת העתיד. דבר שגורם ללא מעט שחקנים לחשוב לעזוב לקבוצות אחרות".