דאגה בבית שאן: "הסגל קצר מדי, קשה להתנהל ככה"

למרות הניצחון במחזור האחרון (2:0 מג'דל כרום), בהפועל בית שאן ישנו חוסר שקט כללי בגלל השחרורים התכופים. גורם בקבוצה: "המצב לא נעים, אבל אין ברירה". הקשר תום דן: "המאמן מתמודד עם אתגר לא פשוט ובינתיים מוציא את המקסימום מהסגל". צילום: אתר "בסט בול"

אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות הפועל בית שאן חזרה לנצח. הקבוצה של חיים לוי גברה אתמול 2:0 על מג'דל כרום במשחק שנערך בטבריה, כשהמגן שניר שטרית והקשר מוטי אוחיון מתכבדים בכיבושים.
הניצחון אומנם החזיר מעט שקט למועדון, אבל מצב הרוח בקרב השחקנים והמאמן רחוק מלהיות מרומם. במועדון ישנו חוסר שקט כללי בגלל השחרורים התכופים, שנובעים כתוצאה מהבור הפיננסי שנוצר בגלל ההתנהלות הבעייתית של העונה החולפת. לא זו בלבד שהקבוצה החליפה מאז הקיץ כמות שחקנים שחצי מקבוצות הליגה ביחד לא החליפו, המאמן חיים לוי נאלץ בימים אלה להתמודד עם סגל קצר וחבול. בשל כך, לא מעט שחקנים צעירים מקומיים נזרקים למים העמוקים בלית ברירה.

תום דן: "אנחנו עוברים תקופה לא קלה, כל פעם מחדש משחררים שחקנים"

הקשר המצטיין תום דן, שנחשב לאחד השחקנים האהודים בבית שאן, התייחס לניצחון של אתמול אך עם זאת לא הסתיר את התחושות מסביב: "הניצחון הזה שיחרר לחץ במועדון. זה היה משחק של צומת דרכים עבורנו. אנחנו עוברים תקופה לא קלה. המאמן חיים לוי מתמודד עם מציאות לא פשוטה כשכל פעם מחדש משחררים שחקנים. יש סגל קצר של 14-15 שחקנים, ובאופן מסוים זה גורם לסוג של ירידת מתח בקבוצה. בינתיים המאמן מוציא את המקסימום מהסגל. למרות כל הקשיים, בית שאן זה מועדון גדול שתמיד שואף להיות בצמרת. ולשמחתינו, יש מאחורינו קהל אוהדים אדיר שהוא למעשה הכח המניע של המועדון".
גורם בקבוצה שהעדיף להישאר בעילום שם אמר: "המצב לא נעים. יש גירעון רציני מהעונה החולפת. השחקנים לא מרגישים בטוחים בגלל השחרורים התכופים, אבל אין ברירה. זה או לשחרר שחקנים או לקרוס כלכלית".