"גשרים של תקווה": מופע סיום עונה בגלבוע

בשבוע שעבר  התקיים מופע סיום שנת הפעילות של "גשרים בגלבוע", קבוצת המחול המשותפת לנערות ערביות ויהודיות במוא"ז הגלבוע.

האירוע כלל יצירת מחול בהשראת הספר- "מומו", מאת מיכאל אנדה, שהותאמה למרחב הפיזי של ביה"ס היסודי בנאעורה (אמפי' משופע מדרגות). כך, נבנתה הכוראוגרפיה ביחס לשינוי הגבהים במדרגות, לעצים ולסביבה הטבעית במקום. גם קיום החזרות למופע בביה"ס, היוו אלמנט חשוב במהות הלהקה, כאשר במהלכם נוצרו מפגשים ספונטניים עם הילדים והנוער בנאעורה, שמגיעים לביה"ס בשעות אחרי הצהריים.
"כל רגע של חיבור, ספונטאני או מתוכנן, שווה את הכול" מספרת סיון גולדמן, מנהלת המרכזים הקהילתיים בגלבוע, בה פועלת הלהקה. "הגלבוע הוא תמונת ראי למודל מוצלח בכל הקשור לחיים המשותפים בין כל האוכלוסיות המתגוררות ברחבי מועצה, ודרך אמנות המחול אנו מצליחים להוסיף נדבך נוסף, המאפשר קרבה, דיאלוג פתוח, ונוצרת ההזדמנות להדברות וקבלה. באמונה שלמה, ניתן לקבוע כי בלהקת גשרים משתקפים תהליכים מחוללי שינוי".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מופע הסיום ביקש לתת מקום של כבוד לנושא "ההקשבה". באותם אלמנטים המונעים לעיתים מבני אדם לתקשר זה עם זה, ולעורר שאלות מהותיות על מושג הזמן: כיצד אנו משתמשים בו ביום-יום ולטובת מה (לטובת דברים שאנחנו אוהבים או לטובת יעילות? וכדומה). כאמור המופע מתקשר עם הספר "מומו", שעלילתו כוללת את פעילותם של אותם "גונבי זמן" ומקומם בחיינו.
האירוע התקיים במעמד ראש המועצה עובד נור, שברך את הבנות ואת מודל החיים המשותפים המוצלח בגלבוע. לראייתו של ראש המועצה מיזם הלהקה המשותפת היא עדות נוספת להצלחה של דרך החיים בגלבוע, המקדשים את ערכי השיתוף והשוויון בקהילה. יחד עמו הגיעו למופע קהל רב שהורכב מעשרות הורים, בני משפחה וחברים של הרקדניות, וכן כל המדריכות שליוו את הלהקה הצעירה, בשנה האחרונה.

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

קבוצת נילית מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת Shenma הסינית

|