גמר-נערים: גלבוע/מעיינות עלתה ל-0:1 מול מכבי ת"א

קבוצת הנערים של גלבוע/מעיינות עלתה ליתרון 1:0 בסדרת הגמר מול מכבי ת"א (הטוב מ-3 משחקים), אחרי ניצחון אדיר 75:71 שהושג לעיני יותר מ-350 צופים נלהבים באולם "הסאונה" בעין חרוד. המאמן עידן אוסטרייך: "השחקנים נתנו 120 אחוז מהלב שלהם"

 

 

חולמים על צלחת האליפות: במקביל להצלחתן המקצועית של הקבוצה הבוגרת של גלבוע/גליל ושל קבוצת הנוער של גלבוע/מעיינות, גם קבוצת הנערים של המחלקה חווה עד כה עונה חלומית, אותה היא מקווה לסיים עם זכייה היסטורית באליפות.

אתמול (ד') הקבוצה של עידן אוסטרייך עלתה ליתרון 1:0 בסדרת גמר הפלייאוף מול מכבי ת"א (הטוב משלושה משחקים), אחרי ניצחון דרמטי 71:75 באולם בעין חרוד. יותר מ-350 אוהדים נלהבים באדום התכנסו באולם "הסאונה" בעין חרוד, והעניקו תמיכה אדירה, שסייעה לקבוצת הנערים להשיג ניצחון חשוב במשחק מספר 1 בסדרה.

קבוצת הכדורסל נערים גלבוע מעיינות. 1:0 בסדרה נגד מכבי תל אביב
קבוצת הכדורסל נערים גלבוע מעיינות. 1:0 בסדרה נגד מכבי תל אביב

המאמן עידן אוסטרייך אמר לאחר המשחק: "הנערים נתנו 120 אחוז מהלב שלהם, בדקות ששמרנו טוב שלטנו במשחק. שיצאנו מההגנה, מכבי ת"א ניצלו את זה לחזור למשחק. המפתח בסדרה זה ההגנה שלנו מול ההתקפה של מכבי ת"א. למשחק הבא נצטרך את הלב ויותר דיוק כדי לקחת את המשחק"

קלעו לגלבוע/מעיינות: איתי מושקוביץ 18 נק' (5 ריבאונדים), יותם חנוכי 14 נק' (14 ריבאונדים), גלעד אונה 10 נק' (5 ריבאונדים), עומר אלבז  9 נק' (4 ריבאונדים), איתמר ברסון 7 נק' (6 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 6 חטיפות), רזיאל חיון 7 נק', אמיר שפיר 4 נק', הראל יוחנן 4 נק' (5 ריבאונדים ו-5 חטיפות).