גלבוע: עשרות כדורים פורחים מילאו את שמי המועצה

הבוקר(שישי) התקיים אירוע השיא של פסטיבל הכדורים הפורחים במוא"ז הגלבוע, שהחל אתמול. עשרות כדורים פורחים שהגיעו במיוחד מחוץ לארץ לכבוד הפסטיבל הבינלאומי המריאו ומלאו את שמי הגלבוע'.

מעל כ- 7000 השכימו קוםובאו לצפות בהפרחת הכדורים הפורחים במעיין חרוד. צילום: דוברות צמוא"ז הגלבוע
מעל כ- 7000 אנשים השכימו קום ובאו לצפות בהפרחת הכדורים הפורחים במעיין חרוד

לפסטיבל היחיד מסוגו בארץ, מתקיים זו השנה ה-12, והגיעו עליו מעל 7000 איש שהשכימו לפנות בוקר והגיעו למעיין חרוד שם הופרחו עשרות כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות. לכדורים הפורחים התלוו אקרובטים שבצעו פעלולים בגובה אלפי מטרים מהקרקע כשהם תלויים על הכדור הפורח.
לפסטיבל הגיעו כדורים פורחים משלל מדינות העולם, והשנה לראשונה, במסגרת חימום היחסים בין המדינות, הגיע טייס מטורקיה עם כדור פורח שהגיע כל הדרך לישראל.

• בסימן 100 שנה

פסטיבל הכדורים פורחים הבינלאומי, נערך השנה השנה בסימן 100שנות התיישבות וחיים משותפים בגלבוע, וכלל אטרקציה מיוחדות בשמים! בד מעוצב מיוחד, בגובה של 12 מטר (רוחב 6 מ'), נתלה בתחתית אחד הכדורים, כביטוי לאותם ערכי התיישבות וחיים משותפים, שכה חשובים בגלבוע, וקצת חסרים לאחרונה בציבורית הישראלית.

עשרות כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות בפסטיבל. צילום: דוברות מוא"ז הגלבוע
עשרות כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות בפסטיבל

עובד נור, ראש המועצה האזורית הגלבוע: "אחרי שנתיים של קורונה הפסטיבל חזר ובענק! אנחנו רואים את הגעגוע של האנשים שהגיעו השנה וחיכו לחגיגה הזאת. החל מאתמול יש פה חגיגה של פעילויות לכל המשפחה סביב השעון והבוקר כולנו הרמנו את הראש לשמיים והיינו מהופנטים מהצבעים והצורות המרהיבים ומהקסם של הכדורים הפורחים. השנה הגלבוע חוגג 100 שנים להיווסדו ואין דרך טובה יותר לחגוג את הטבע, כשאנו ממצים את יופיו של הגלבוע".

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|