גלבוע: "חייבים לנצח את מכבי דליה ולא משנה איך"

אחרי ההפסד המאכזב במחזור הפתיחה לבאקה אל גרבייה, באסי גלבוע ינסו לתקן את הרושם היום בבית מול מכבי דליה (ו', 15:00). לירן שריקי ויניר איבגי, שהושעו ע"י המאמן במשחק מול באקה, צפויים לחזור לסגל

אסי גלבוע פתחה את העונה עם הפסד חוץ מאכזב 1:0 מול באקה אל גרבייה, במשחק שבו היא הופיעה עם הרכב חסר.
הקשר אייל ברזני, שהתחתן יממה לפני המשחק, פתח על הספסל. גם החלוץ עידן שפשה נותר בספסל בגלל שלא חש בטוב. כמו כן, המאמן החליט להדיח מהסגל את לירן שריקי ויניר איבגי. הסיבה: השניים לא הגיעו באופן סדיר לאימונים בגלל שהייתה להם בעיה בעניין הנסיעות לכיוון נתניה.
שחקן בכיר בגלבוע אמר לאחר ההפסד לבאקה: "יצאנו פראיירים גדולים. היינו הרבה יותר טובים במשחק והגענו לכמות גדולה של מצבים אבל לא ניצלנו אותם. התוצאה הסופית בהחלט לא משקפת ולכן כולם יצאו מהמשחק עם תחושת אכזבה עמוקה".
הקבוצה תארח (ו', 15:00) את מכבי דליה ותנסה לתקן את הרושם מהמחזור הראשון. בגלבוע לא רוצים לחשוב על שום תוצאה פרט לניצחון. "זה משחק שאנחנו חייבים לנצח בו ולא משנה באיזו דרך", אמר השבוע שחקן במועדון. "הטראומה של השנים האחרונות עדיין מהדהדת ברקע וחשוב שהקבוצה תשיג כמה שיותר ניצחונות בפתיחת העונה על מנת שלא ניקלע ללחצים מיותרים בהמשך".
מנכ"ל המועדון עומרי הלוי הוסיף ואמר לקראת מכבי דליה: "בכל משחק בית אנחנו חייבים לקחת נקודות. למרות ההפסד במחזור הפתיחה אנחנו אופטימיים מאוד ומאמינים שהקבוצה תעשה עונה טובה".