גלבוע וטבריה נפרדו בתיקו: "יש פה הרבה שחקנים שצריכים לדאוג"

הקבוצה המאכזבת של רפי בוסקילה סיימה בתיקו 1:1 מול עירוני טבריה הלא יציבה. גורם בגלבוע: "משהו פה לא מתפקד. יש הרבה שחקנים שצריכים לדאוג למקומם". בטבריה יצאו מאוכזבים: "אם לא היינו מחמיצים את הפנדל יכולנו לנצח"

 

הקבוצה המאכזבת של רפי בוסקילה נפרדה בתיקו 1:1 עם עירוני טבריה הלא יציבה, במשחק שנערך באצטדיון העירוני בבית שאן עקב השזרוע במגרש בתענכים.
אסי גלבוע, שיש לה את ההגנה הכי גרועה בליגה ועדיין מחפשת להביא שוער בכיר (ספגה עד כה 19 שערים), מצאה את עצמה בפיגור כבר אחרי 14 דקות משער של אהוד מערבי. הקבוצה מעיר הכנרת יכולה הייתה להכפיל את התוצאה ואולי גם לגמור את המשחק כשקיבלה פנדל ביתרון של 0:1, אולם הבלם הוותיק עידן ויצמן החמיץ את הפנדל. וכמאמר הקלישאה החבוטה – כשלא נותנים אז סופגים – זה אכן מה שקרה. הרכש הטרי של גלבוע, אביב כהן, הצליח לאזן את התוצאה ל-1:1, תוצאה שנותרה בעינה עד לסיום.
"יש פה הרבה שחקנים שצריכים לדאוג למקומם. חסרה לנו האגרסיביות שצריכה להיות לקבוצת תחתית. כנראה שחלק מהשחקנים עדיין לא הפנימו שאנחנו נלחמים על חיינו בתחתית", אמרו גורמים בגלבוע לאחר המשחק.
גם בעירוני טבריה יצאו עם תחושת אכזבה: "אם לא היינו מחמיצים את הפנדל היינו יכולים לגמור את המשחק. יש לנו בעיה שאנחנו לא יודעים לגמור משחקים", אמר גורם בהנהלה.