גלבוע: התקציב יעמוד על כ-800 אלף שקל, אוזן מתכנן מהפכה

על רקע השינויים בכוורת הניהולית, במועדון נערכים לקראת העונה הבאה. התקציב צפוי להיות דומה לעונה שעברה. שכר השחקנים החודשי (בעונה האחרונה עמד על יותר מ-100 אלף) יירד לכיוון ה-80 אלף בחודש. בנוסף, המאמן מוריס אוזן מתכנן לבנות קבוצה כמעט חדשה לחלוטין

הולכים לקראת מהפכה: אחרי שלוש עונות מאכזבות במיוחד, הקבוצה מחבל התענך צפויה בקיץ הקרוב לחוות מהפכה רצינית.
גם את העונה הנוכחית אסי גלבוע סיימה עם 'גיבנת' כלכלית שמטרידה רבות את ראשי המועדון. לפי ההערכות חובות המועדון נאמדים ביותר מחצי מיליון שקלים. חובות אלה, חשוב לציין, נוצרו עוד משנים עברו. בשנתיים האחרות-עם כניסתו לתפקיד של היו"ר אוהד אפרים-ניסו במועדון לקדם צעדים פיננסיים במטרה למזער נזקים. בנוסף, ראשי המועדון הגיעו להבנות ולפריסת תשלומים מול מס הכנסה וספקים (20 אלף כל חודש). ולמרות זאת, בקבוצה מתקשים עדיין לכסות את הבור הכלכלי.

• שינויים בהנהלת המועדון

בשבועיים האחרונים נערכו מספר פגישות בין ראשי הקבוצה לנציגים מהמועצה אזורית גלבוע במטרה לסכם את העונה שהייתה וכן, להיערך לקראת העונה הבאה מבחינה כלכלית ומקצועית. על פי ההערכות תקציב הקבוצה צפוי לעמוד על כ-800 אלף שקלים, מתוכם כ-650 אלף שקלים ברוטו עבור שכר שחקנים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מדובר בתקציב צנוע ויש שיאמרו אחד הנמוכים בליגה א' של השנים האחרונות. במקביל, בקבוצה נערכים לקראת עזיבתו הצפויה של היו"ר אוהד אפרים, שאמור להישאר כמורשה חתימה במועדון. מי שצפויים להוביל את ההנהלה מעתה הם סבח דניאל, לירן דניאל ועומרי הלוי שהצטרף להנהלה במהלך העונה האחרונה.
המאמן מוריס אוזן זוכה להערכה גדולה בקרב ההנלה ומקבל את המפתחות לבנות קבוצה חדשה על פי ראות עיניו. אחרי שנתיים של כישלון מקצועי, בהן שחקנים הגיעו ועזבו בסיטונות, לפי ההערכות המאמן מוריס אוזן צפוי לבצע מהפכה רצינית בסגל הקבוצה בקיץ הקרוב. כאשר פרט למספר שחקנים צעירים כדוגמת שינהר מורד וגיא רפאלי, יתר שחקני הרכש האחרים ימצאו את עצמם בחוץ.