גלבוע הפסידה 1:0 לבית שאן: "נראים קטסטרופה"

אכזבה עצומה בגלבוע אחרי ההפסד הביתי 0:1 לבית שאן (כבש איתי מנצור, 78'). אסי גלבוע סגרה משחק 6 רצוף ללא כיבוש וגורמים במועדון מתחו ביקורת: "אין משחק התקפה, איך המאמן לא רואה את זה?". אדיר דיין זעם לאחר שהוחלף ובעט בקלקר. אוהד בית שאן התעמת פיזית עם מאבטח

אסי גלבוע מסתבכת בתחתית: אסי גלבוע המידרדרת נחלה היום (ו') הפסד ביתי 0:1 מול הפועל בית שאן המתאוששת. הקבוצה מהתענכים סגרה משחק שישי רצוף ללא כיבוש, בהם היא הוציאה 2 נקודות בלבד. לא בכדי הקבוצה של אבי דנן הידרדרה לחלק התחתון של הטבלה ומתחילה לחשוש לגורלה. גם היום, בדומה למשחקים הקודמים, אסי גלבוע נראתה כמו חושך מצרים, במיוחד בצד ההתקפי. גם כשהקבוצה משחקת עם שניים או שלושה חלוצים, נראה כי המאמן אבי דנן מעדיף לשחק בצורה מבוקרת. מנגד, קשה לומר שבית שאן הציגה כדורגל גדול, אבל עם זאת הניצחון בהחלט הגיע לה. הקבוצה של מוריס אוזן, כך עושה רושם, מתחילה להתאושש כשהיא רושמת ניצחון שני ברציפות, מה שעוזר לה לברוח במעט מהתחתית הבוערת.

• אוהדי אסי גלבוע מאבדים את הסבלנות

בסיום המשחק אוהדי אסי גלבוע הוציאו את זעמם על המאמן אבי דנן וקראו לו להניח את המפתחות: "אבי דנן הרסת אותנו, לך הביתה כבר". גם בקרב ההנהלה הייתה אכזבה עמוקה על צורת המשחק: "הקבוצה נראית קטסטרופה. אין משחק התקפה, איך המאמן לא רואה את זה?". גם בקרב שחקני אסי גלבוע היו הרבה עצבים, במיוחד אצל הקשר אדיר דיין, שהוחלף במחצית השנייה ובדרך לספסל ניפץ קלקר בעצבים.


27[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

בניגוד למשחק החלש על הדשא, ביציעים הייתה אווירה נהדרת. 600 אוהדים הגיעו למגרש בתענכים, רובם הגיעו מבית שאן. חלקם זעמו לפני שריקת הפתיחה על כך שגבו מילדים קטנים דמי כניסה (20 שקלים לכרטיס). אחד מהם אף התעמת פיזית עם מאבטח בכניסה והוצא מהמגרש.

במשחק הזה היה גם הרבה מאוד פיקנטריה, כשלא פחות משלושה שחקני אסי גלבוע (יניב דרעי, אליאור אוחיון ואדיר דיין) שיחקו מול האקסית מבית שאן, ובסיום ירדו מבואסים לגמרי.

הפועל בית שאן חסרה את נור ביסאן ועבדאללה קדח הפצועים, כשבמקומם קיבלו את חולצת ההרכב לירן שריקי ותום דן. גלבוע חסרה את אייל ברזני המורחק (חמישה משחקים).

המחצית הראשונה הייתה חלשה במיוחד והסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה בית שאן גילתה שיפור ניכר ולקראת הרבע שעה האחרון הגיעה למספר מצבים קורצים. בסופו של דבר הקשר איתי מנצור כבש בדקה ה-78 וסידר לקבוצתו ניצחון שני רצוף, דבר שמשחרר הרבה מאוד אוויר במועדון אחרי תקופה קשה במיוחד.