גלבוע: הישוב חבר צפוי להכפיל את כמות תושביו

השלב הסופי בפיתוח התשתיות בהרחבת הישוב כולל את שלב א' בו שווקו 86 מגרשים, ושלב ב' שפיתוח התשתיות שלו יצא לדרך והוא כולל 96 מגרשים

כפועל יוצא מחזון מוא"ז הגלבוע לחזק את הישובים ולהאיץ מגמות צמיחה דמוגרפית- מובילה המועצה מהלכים מעוררי כבוד, לקליטתם של עוד עשרות משפחות צעירות. בין השאר מקדמת, באמצעות "החברה הכלכלית גלבוע", פרויקטים להרחבת היישובים, משלב  התכנון והביצוע עד אכלוס, ובדגש על הידוק שיתוף הפעולה בין מחלקות המועצה והיישובים וליווי המשתכנים בכל השלבים.
השבוע הגיע עובד נור, ראש המועצה, לשטח ההרחבה בישוב חבר, שבחבל התענך, שם נכנסה המועצה לביצוע השלבים הסופים של עבודת התשתית לפיתוח השכונה. מדובר ב-86 מגרשים, שהפיתוח שלהם כולל הכנה לפי הכללים של משרד השיכון, לרבות עבודות פיתוח וסלילה של כבישים פנימיים, פיתוח נופי, מדרכות משתלבות, צבע, גינות ציבוריות וביצוע מערכות תשתית תת קרקעיות, מים, תקשורת, ביוב, תאורה וניקוז. לסיור התלווה מוזהר סעד מפקח תשתיות של המועצה, יחד עם בכירי ועד הישוב, תושבים פעילים, והקבלנים המבצעים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עובד נור: "המועצה מגבירה את פיתוח הישובים ותומכת משמעותית בתהליכי צמיחה דמוגרפית הכוללים, קליטת אוכלוסייה מאסיבית, וצעירה, המביאה עמה משב רוח רענן וממנפת את הישובים. משמח לראות שחלק ניכר מהנקלטים הם בני קהילת הגלבוע המעוניינים לבנות כאן את ביתם, להצמיח משפחה, ולהבטיח רצף רב דורי מכובד".
נכון להיום מונה היושב כ-160 משפחות. ההרחבה הכוללת 86 מגרשים, היא השלב הראשון בהתרחבות הישוב, כאשר מרבית המגרשים כבר מאוכלסים בתושבים. עבודות התשתית מבוצעים ע"י המועצה, ועלותם מוערכת בכ- 15 מיליון, שהם השקעה משותפת של המועצה, משרד השיכון והמשתכנים החדשים. כעת, יושם דגש בפיתוח התשתיות בחלק השני של ההרחבה הכולל 96 מגרשים, אשר שיווקם הוכתר בהצלחה ובמהירות שיא. בסוף אכלוס שתי ההרחבות צפוי הישוב להכפיל את מספר תושביו.