גלבוע/גליל: שון לבנובסקי ממשיך בקבוצה

שון לבנוסקי (2.00 ,26) מצטרף לחבריו הישראלים מעונה שעברה, שכבר האריכו את חוזיהם בקבוצה מגן נר. 450 אוהדים חידשו עד כה את המנויים שלהם לעונה הבאה

הפועל גלבוע/גליל קרובה להשלמת הסגל הישראלי לקראת העונה הבאה. הסמול פורוורד שון לבנובסקי שהצטרף לסגל של בית הלחמי במהלך עונה שעברה, ימשיך עם חבריו לסגל גם העונה. לסגל הישראלי הנוכחי יצורף שחקן נוסף בקרוב.
לבנובסקי בנו של שחקן העבר קני לבנובסקי, שיחק בשנים האחרונות בליגה הלאומית בין היתר במדי הפועל כפר סבא, אליצור רמלה, אליצור יבנה, אליצור יבנה ועירוני ר"ג.
עם הארכת חוזהו של לבנובסקי והצטרפותם של נתנאל ארצי ואריאל נבון הצעירים, בכך למעשה הושלם סגל הישראלים של בית הלחמי כאשר מרביתם כיכבו בסגל שהעפיל לפלייאוף עליון בעונה החולפת, וימשיך לככב על הפרקט בגן נר, באולם שעובר לקראת העונה הבאה בימים אלו שדרוג דרמתי בדגש על חוויית הצפייה של הקהל במשחקי הבית של הקבוצה.
מנכ"ל המועדון, ארצי פרטי: "אני שמח על המשך ההתקשרות של שון וגלבוע גליל,  שון, שחקן עם יכולות מצוינות ובחור נהדר שמחכה להזדמנות לפרוח ולפרוץ בליגה העל. שמח שאנחנו ממשיכים עם מרבית התלכיד הישראלי מעונה קודמת, זהו חלק מהתפיסה שלנו- הרצון לשמור אל ההמשכיות. במקביל אנחנו מתכננים כמו בכל שנה לתת גם הזדמנויות לשחקני מחלקת הנוער שלנו ולצרף לסגל מספר שחקנים צעירים ממועדון גלבוע/מעיינות. לקראת העונה הבאה אנחנו גם ממשיכים גם לפתח את חוויית הצפייה באולם, והפתעות רבות מחכות לקהל שיגיע לצפות במשחקי הבית שלנו".