גלבוע/גליל: קפטן נבחרת הנוער של ישראל חתם במועדון

דור העתיד בגלבוע: נבו זומרפלד(1.93,18) שחקן הנוער של מועדון הגלבוע/מעיינות ונבחרת ישראל עולה מדרגה לבוגרים

בגלבוע יכולים להיות בהחלט מרוצים. למרות האיחור הרב במלאכת בניית הסגל לאחר הטלטלה שהמועדון עבר, נמשכת מלאכת השלמת הסגל בגלבוע והוא לקראת סיומו, בגזרת מצבת הישראלים הסגל כמעט מלא, ובזרים המועדון יחתים שניים או שלושה זרים. עדיין לא הוכרז על עוזר מאמן.
אל חנוכי, ובניה, שחקני הבית בוגרי מועדון גלבוע/מעיינות מצטרף הכישרון הגדול נבו זומרפלד בוגר האקדמיה של גלבוע/מעיינות.
זומרפלד המשחק בעמדת הרכז,  יעשה את צעדיו הראשונים כשחקן מקצועי במדי הקבוצה הבוגרת גלבוע/מעיינות לאחר שחתם לשלוש שנים.
כאמור זומרפלד, שחקן בית מצטרף לשורה ארוכה של שחקני גלבוע/מעיינות שממשיכים את דרכם המקצועית באופן טבעי בקבוצה הבוגרת גלבוע/גליל, חנוכי, בניה סרור, שוכמן, עמית ראובן ועוד' בהמשך לדנ"א של הקבוצה – בית מטפח לשחקנים מוכשרים ממועדון גלבוע/מעיינות  ובית לשחקן הישראלי הצעיר.
זומרפלד זכה לאחרונה כקפטן עם שלושת חבריו למועדון הנוער גלבוע/מעיינות בגביע האליפות של טורניר הצ'לנג'ר ביוון.
זומרפלד לאחר הצטרפותו לגלבוע/גליל: "אני שמח ונרגש להתחיל את קריירת הבוגרים שלי במועדון שנתן לי בית בשנים האחרונות. מצפה להתחיל ולפגוש את כל האוהדים והקבוצה ומאחל שתיהיה עונה טובה. דיו גלבוע".
.לירן וינקור, מנכ"ל מועדון הנוער גלבוע/מעיינות: "מאושרים ושמחים מאוד שבוגר המועדון שלנו וקפטן נבחרת הנוער בקיץ זה נשאר בבית במקומו הטבעי. נבו הוא הכי גלבוע מעיינות שיש ואין ראוי ממנו ללבוש את החולצה של גלבוע גליל. גלבוע מעיינות וגלבוע גליל זה המקום הנכון ביותר להתפתח כשחקנים ונעשה הכל שגם נבו יהיה אחד מאלה שיעשה את הפריצה בעולם הבוגרים בבית שלו".
מנכ"ל גלבוע/גליל ארצי פרטי: " שמחים שנבו בחר במשפחת גלבוע גליל להיות לו בית לשנים הבאות ולעשות את צעדיו הראשונים כשחקן מקצוען בכדורסל הישראלי.בטוחים כי נכונות לנו שנים מוצלחות יחדיו".