גלבוע גליל השלימה את הסגל הישראלי הרכז הצעיר שניידרמן חתם בקבוצה

שניידרמן(185,20), שחקניה של הפועל ירושלים, מצטרף לסגל של רמי הדר. מאמן גלבוע גליל הדר: " היכולת והכישרון אמורים לתת לו את קפיצת המדרגה הנוספת", שניידרמן: "שמח ונרגש להצטרף לקבוצה שידועה בפיתוח ישראלים צעירים"

הפועל גלבוע גליל השלימה את הסגל הישראלי לקראת עונת 2022-23, והבוקר התחזקה הקבוצה באחד הכישרונות הצעירים בארץ, הפוינט גארד יובל שניידרמן, בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, שחקן נבחרת העתודה 2021, ששיחק בעונה האחרונה במדי מכבי ראשל"צ. שניידרמן מצטרף לישראלים בגלבוע: בניה סרור, דניאל גואטה, צוף בן משה, עמית זיס, מירון רוינה וניב למפרט ולזרים ג'סטין גורהם, פייטון וויליס, ג'וש פרקינס ורשארד אודומס.
יובל שניידרמן: "אני שמח ונרגש להצטרף לקבוצה שידועה בפיתוח ישראלים צעירים כמו הפועל גלבוע/גליל. לא יכול לחכות כבר להיות על המגרש ולטרוף אותו יחד עם כל האוהדים המדהימים. יאללה גלבוע!".
רמי הדר: "שמח על הצטרפותו של יובל שניידרמן לקבוצה. הדרך שבה יובל מתייחס למקצוע, היכולת והכישרון אמורים לתת לו את קפיצת המדרגה הנוספת. בהצלחה !".
מגלבוע גליל נמסר כי במקביל להשלמת הסגל, האצת קצב השיפוצים המסיביים בהיכל בגן נר, בתחילת השבוע הבא צפויה הקבוצה לצאת במבצע שיווק מנויים נרחב שיפורסם בכל אמצעי התקשורת של המועדון.