גלבוע גליל גברה על הפועל עפולה

משנה: במשחק אימון בגן נר שחתם הפנינג משותף לגלבוע גליל ולמחלקת הנוער בגלבוע,גברה הקבוצה המקומית על האורחים מעפולה בתוצאה 65:69 לאחר משחק הפכפך ומסקרן.  צילום פייסבוק גלבוע מעיינות

 

טרם משחק האימון באולם הכדורסל בגן נר בין שתי היריבות מהעמק,  התקיים הפנינג פתיחת עונה משותף לגלבוע גליל ולמחלקת הנוער של גלבוע מעיינות.
בתחילה הוצגו שחקני הקבוצות הבוגרות  של הגלבוע, של הנשים שתנסה לקבוע יתד בליגה הלאומית ושל הבוגרים שינסו לחזור לליגת ווינר תחת שרביטו של אריאל בית הלחמי.

הצגת הסגלים הבוגרים לקהל האוהדים
הצגת הסגלים הבוגרים לקהל האוהדים

לאחר הצגת שתי הקבוצות התקיימה תחרות קליעה בין שחקניות הנשים לאומית לשחקני גלבוע/גליל  כשלאחר מכן התחרו ילדי החוגים והקט סל בתחרות יד הזהב , כשחמשת הזוכים במקום הראשון בתחרות זכו בכדור אישי עם לוגו המועדון.
לדברי לירן וינקור מנכ"ל מועדון גלבוע מעיינות 600 חולצות המועדון נחטפו בתוך דקות ספורות.
וינקור סיפר עוד כי במחצית משחק האימון נערכה הגרלה ובהם זכו 3 ילדים בנעלי נייק ושני ילדים נוספים זכו למנוי עונתי שנתי במקומות ה –  V.I.P למשחקי הבוגרים והבוגרות.

מאמן עפולה רועי פרל, הפסיד לגלבוע במשחק אימון
מאמן עפולה רועי פרל, הפסיד לגלבוע במשחק אימון

כאמור במשחק האימון שסיים את גלבוע/גליל לבין הפועל עפולה גברו חניכיו של בית הלחמי על חברותו של רועי פרל בתוצאה 69:65  לאחר משחק מותח ומעניין שבמהלכו הצליחה גלבוע גליל לחזור מפיגור של 15 נק'

קלעו לגלבוע: פיטשון 13, הובר 12, טרידוול 11, שוכמן 10,  סיגרס 8, גיא דותן 7, אוראל לב 6, יזרעאלי 2
קלעו לעפולה: ז'ילברטו 25, בן צבי 12, מטלון 8, בר אבן ועמית גרשון 5 כ"א, מג'די 4, סימין וטסלר 3 כ"א.