גלבוע/גליל: מעבירים את זה הלאה

במסגרת שיתוף הפעולה של קבוצת הכדורסל הבוגרת בגלבוע עם מועדון הנוער המשותף לגלבוע ולעמק מעיינות בכדורסל, ערכו צוות המאמנים השתלמות מקצועית למאמני גלבוע/מעיינות. צילום: באדיבות פייסבוק "גלבוע/מעיינות"

לפני כשבועיים ערכו הצוות המקצועי של גלבוע/גליל, בית הלחמי, קפלן ויבזורי, השתלמות למאמני מועדון גלבוע/מעיינות, וזאת כחלק מהתהליך חיבור של הקבוצה הבוגרת למחלקת הכדורסל של הנוער בגלבוע. השנה גם לראשונה משחקים בקבוצה חמישה בוגרים ממחלקת הנוער, שוכמן, יזרעאלי, בן דוד, בן חמו ואסייג.

עוד כחלק מהחיבור, מגיעים למשחקי הבית של הקבוצה, כלל הילדים שמשחקים במועדון הילדים והנוער, עם הוריהם וצובעים את היציעים באדום, בנוסף נדרשים הילדים לעקוב אחר מהלכי המשחק ולהשיב על שאלון מקצועי על המשחק.

בהשתלמות עצמה, לאחר התכנסות וכיבוד קל, פתח את ההשתלמות ניר קפלן עוזר מאמן של גלבוע/גליל והרצה על בנייה ויישום של פילוסופיית משחק בהתקפה.
רימון יבזורי אחראי יכולות גופניות של גלבוע/גליל הרצה  בפני מאמני הילדים, על ההכנה והיישום של תכנית אימונים לתקופת ההכנה לעונה.

מאמן גלבוע/גליל בית הלחמי מדגים האופן מעשי עם שחקני הנערים של גלבוע/מעיינות
מאמן גלבוע/גליל בית הלחמי, מדגים באופן מעשי בהרצאתו עם שחקני הנערים של גלבוע/מעיינות

לאחר הפסקת קפה קלה, אריאל בית הלחמי מאמן גלבוע/גליל ריתק  בהרצאתו את מאמני גלבוע/מעיינות בהרצאה על  התפתחות הכדורסלן הישראלי בשנות ה-2000 ומה נדרש כיום מכדורסלן צעיר כדי להפוך למקצוען.
בהמשך הדגים בית הלחמי באופן מעשי בנושא הבנייה והיישום של פילוסופיית הגנה קבוצתית – תרגילי אימון, סטים קבועים ומשמעותם.
את ההדגמה ביצע בית הלחמי עם שחקני קבוצות הנערים של מועדון הילדים והנוער. בסיום הוזמנו מאמני גלבוע/מעיינות לצפות באימון הקבוצה הבוגרת.
ממועדון גלבוע/מעיינות ביקשו להודות בהזדמנות זו, ליוזם ההשתלמות ליאור קרת המנהל המקצועי הראשי, ולנתי כהן המנהל הארגוני שעמל על כל התיאומים הנדרשים.

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|