לא חזרה מהפגרה: גלבוע/גליל הפסידה לנס ציונה

כזבה בהפועל גלבוע/גליל שפתחה את הסיבוב ככבר עם הפסד שני לאחר שכשלה בבית מול קבוצת התחתית נס ציונה והפסידה לה בתוצאה 91:77

הפסד שני ברציפות לבית הלחמי לאחר אשדוד בשבוע שעבר הפועל גלבוע/גליל הפסידה הערב בגן נר לקבוצת התחתית נס ציונה עם משחק חסר אנרגיות במחצית השנייה, למרות שאת המחצית הראשונה סיימה בהובלה על הכתומים בתוצאה 47:43. משחק מצוין של בראון במחצית הראשונה ודיאנג'לו במחצית השניה לא הספיק לחבורה של בית הלחמי נגד נס ציונה שניצחה בצדק, ונראה כי גלבוע/גליל עדיין לא חזרה  מהפגרה. זאק לידי היה עצבני וסיים עם רק 6 נק, מלווין שהחליף את סטון סיים עם 10 נק' אך נראה שעדיין לא התאקלם לגמרי.
גלבוע/גליל בזכות סיבוב ראשון מצוין עדיין בצמרת ממוקמת לאחר המחזור ה- 13 במקום הרביעי עם 20 נק'. אך לא הולך להיות קל במשחקים הקרובים לחבורה של בית הלחמי שתפגוש בשבת את מכבי תל אביב בהיכל מנורה ושבוע לאחר מכן תארח את חולון החזקה.

הפועל גלבוע/גליל: הריסון 20 (8-10 מהשדה), בראון 18 (13 ברבע הראשון, 6-13 מהשדה), אלטיט 12 (6-8 לשתיים), מלווין 10, שוכמן 9 (3-4 לשלוש, 4 אסיסטים, 4 איבודים), לידיי 6, קרפלס 2. כן שותפו: סקוורר, חנוכי וראובן.