גלבוע/גליל: כוכב מחלקת הנוער בן ה- 16 חתם במועדון

יותם חנוכי בן ה- 16 חתם בגלבוע/גליל. הקפטן שוכמן: "שמח מאוד על החתימה של יותם. אין דרך טובה יותר להתחיל את קריירת הבוגרים"

מי שנחשב כדור העתיד של הגלבוע יותם חנוכי חתם בקבוצה מהגלבוע: הולך ונשלם הסגל של אריאל בית הלחמי, הפורוורד הצעיר והמבטיח מבית השיטה, יותם חנוכי (16,2.04), שכיכב בעונה האחרונה במחלקת הנוער בגלבוע- במועדון גלבוע מעיינות, ומשתייך לסגל נבחרת הנוער של ישראל, חתם הערב לחמש שנים בקבוצה של החקלאים האדומים.
מהמועדון נמסר כי החתמתו של חנוכי היא המשך לחזון המועדון, טיפוח שחקני בית ומתן במה לשחקנים צעירים.
קפטן הקבוצה שוכמן התייחס הערב להחתמתו של חנוכי ואמר: "שמח מאוד על החתימה של יותם. אין דרך טובה יותר להתחיל את קריירת הבוגרים שלך במקום הטבעי שלך, בבית שלך. אין לי ספק שעם כוח העבודה ,סבלנות, החוכמה והצניעות שלו יחד עם התמיכה של המערכת של גלבוע גליל הוא יצליח להשתלב מהר מאוד ברמות המצופות ממנו. כך שרק נותר לי לאחל לו המון הצלחה!"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהודעה שיצאה מהגלבוע נמסר עוד כי יש כוונה השלים את הסגל עם שחקני בית נוספים שיגיעו ממחלקת הנוער.
במקביל לבניית הסגל, ישנה התעוררות והתעניינות גדולה סביב מכירת המנויים שיצאה לדרך לפני כשבוע, ועד כה נמכרו כ- 500 מנויים, כאשר השנה מתכוונים להעניק למנויי המועדון עם רכישת המנוי, מתנה והטבות. פרטים לרכישת מנוי באתר הקבוצה. לשון ההודעה.
בגלבוע ביקשו לנצל את ההזדמנות וציינו כי בחודש הבא יתקיים תתקיים יריית הפתיחה לסגל המתגבש של בית הלחמי במשחק אימון נגד בני הרצליה בחנוכת אולם הספורט בבית ירח ביום שבת בתאריך 9.9.17 ושבוע לאחר מיכן תפגוש גלבוע/גליל במסגרת טורניר כפר תבור את מכבי חיפה ביום חמישי 14.09בשעה 18:30.
בגלבוע ציינו עוד כי השנה תתקיים חגיגה משולשת באירוע פתיחת העונה שישולב עם מסיבת העיתונאים ולאחר מכן יתקיים משחק אימון נגד עירוני נהריה