גלבוע/גליל: יחזקאל סקוורר חתם לשנתיים נוספות בגן-נר

הסגל הישראלי נשמר: הרכז המוכשר, שהיה אחד ממצטייני העונה החולפת, חתם לשנתיים נוספות בגלבוע/גליל. סקוורר: "אני שמח ונרגש שאני ממשיך בגלבוע, מקום שאני מרגיש בו כבר כמו בבית"

הסגל הישראלי של אריאל בית הלחמי נשאר: לאחר החתמתם של טל קרפלס והקפטן חואקין שוכמן, הקבוצה מגן נר הודיעה גם על החתמתו של הרכז יחזקאל סקוורר (28 ,1.80), שממשיך לשנתיים נוספות במועדון.
סקוורר ("אסה") היה אחד מעמודי התווך בקבוצה בעונה האחרונה וחלק בלתי נפרד מהחמישייה הפותחת. הוא סיפק ממוצעים של 8.3 נק', 3.4 אס' ב- 30.4 דקות למשחק.
סקוור במקור מצפון הארץ לאחר הגעתו כעולה חדש בגיל 4 שנים, שיחק במחלקת הנוער של  נהריה ולאחר מכן במכבי ת"א, שם גם שיחק עונה בבוגרים. בהמשך שיחק סקוורר  במ.כ.הבקעה, הפועל אילת, הפועל חולון והפועל ת"א ממנה הגיע לגלבוע. סקוורר גם שיחק במדי נבחרת הנוער של ישראל ונבחרת העתודה עד גיל 20.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


סקוורר הוא הצלע השנייה של צמד קרובי המשפחה הארגנטינאי על הפרקט- "שוכי" את "אסה".
מנכ"ל המועדון, ארצי פרטי: "הוא שחקן ואדם מאוד מוערך בגלבוע והחיבור שלו עם המועדון והקהילה היה מיידי. אנחנו שמחים שבחר להמשיך איתנו עוד שנתיים".
יחזקאל סקוור אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש שאני ממשיך עוד עונה בגלבוע, מקום שאני מרגיש בו כבר כמו בבית. גם השנה נעשה הכל בכדי שנהיה קבוצה אטרקטיבית, שמחה ולוחמת לא פחות משהיינו שנה שעברה. אני כבר מצפה לתחילת האימונים".