גלבוע/גליל: חיים אוחיון: "זה היה ניצחון של אופי"

הבעלים של גלבוע/גליל התמוגג אחרי הניצחון הסנסציוני של קבוצתו מול הפועל ירושלים 77:73. אוחיון: "ידענו שיש לנו קבוצה מוכשרת". אריאל בית הלחמי: "בשני המחזורים הראשונים נראינו איום ונורא, מול ירושלים הראינו את היכולת האמיתית"

ביום שאחרי הניצחון הסנסציוני בגן-נר מול הפועל ירושלים החזקה 77:73, בהפועל גלבוע/גליל מרגישים אומנם בעננים, ובצדק רב, אך יחד עם זאת הם מנסים לשמור על פרופורציות.
היה זה ניצחון חשוב לאין ערוך עבור גלבוע/גליל, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה פתחה את העונה עם שני הפסדים מול יריבות שלא נחשבות לאריות הליגה, הפועל חולון ומכבי אשדוד.

ג'ייסון סיגרס התפוצץ על ירושלים וקלע 21 נק'
ג'ייסון סיגרס הוותיק הוביל את חבורת השחקנים של בית הלחמי והתפוצץ על ירושלים עם 21 נק'

הבעלים של הקבוצה, חיים אוחיון, התייחס לניצחון הבכורה של קבוצתו העונה ואמר: "זה היה ניצחון של אופי, ניצחון של חבר'ה צעירים שמאוד רוצים. ידענו שהקבוצה שלנו מוכשרת ובמשחק הזה הוכחנו את זה. ככל שנשחק בצורה הזו אנחנו נגיע להישגים. הצורה שבה שיחקנו מול ירושלים אפיינו אותנו בתקופת ההכנה. זוהי גלבוע/גליל האמיתית. זהו ניצחון חשוב, הן מבחינת התוצאה והן מבחינה מוראלית, אבל  באיזשהו מקום גם סוג של הסרת מחסום ביחס להכרה ביכולת שלנו. האם האמנתי שננצח לפני המשחק? לא רק אני האמנתי, אלא כולם האמינו בזה".

אריאל בית הלחמי מאמן גלבוע גליל
אריאל בית הלחמי מאמן גלבוע גליל סוף סוף מרוצה

המאמן אריאל בית הלחמי הוסיף: "זו גלבוע/גליל האמיתית ולא כפי שנראינו בשני המשחקים הראשונים איום ונורא. יש לנו ישראלים מעולים. הניצחון הזה ייתן לנו הרבה ביטחון לקראת ההמשך".