גלבוע/גליל: בן אלטיט חתם בקבוצה

הסנטר המוכשר ששיחק בעונה שעברה באשדוד הצטרף למצבת הישראלים בגלבוע/גליל. אלטיט: "כשאריאל בית הלחמי התקשר אליי לא היססתי לרגע"

הפועל גלבוע/גליל ממשיכה להרכיב את הפאזל לקראת העונה הבאה. הקבוצה קיבלה חיזוק לקו הקדמי שלה לאחר שצירפה היום באופן רשמי את הסנטר הצעיר בן אלטיט.
הנסטר המוכשר, שנחשב לשחקן דור העתיד של הכדורסל הישראלי, מגיע לגלבוע כחלק מחזון המועדון לתת במה לשחקנים ישראלים צעירים וכישרוניים להתפתח ולהפוך לשחקנים בכירים בכדורסל הישראלי. בעונה שעברה שיחק אלטיט במדי אשדוד/באר טוביה עם 17.6 דק' בממוצע ב- 33 משחקים וסיפק ממוצעים של 6.2 נק' ו3.9 ריב' למשחק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בן אלטיט אמר לאחר החתימה: "האמת שזה היה באוויר, כבר לפני שנתיים זה היה ממש קרוב. תמיד שמעתי משחקנים ששיחקו בגלבוע רק דברים טובים, שזה מקום שקט, חממה לגידול שחקנים שרק מתעסקים בו בכדורסל וזה מאוד קרץ לי לבוא, כי זה מאוד מתאים לאופי שלי. כשאריאל בית הלחמי התקשר אליי לא היססתי לרגע. אני חושב שזהו אחד הקיצים היחידים שלא הייתה לי התלבטות בכלל, אני מתרגש  ומחכה כבר לאימונים. אני יודע שזה מקום שמתאים לי מבחינת השיטה, הריצה, ההתלהבות, הלחימה זהו הסגנון שאני אוהב לשחק. וגם המסירות הידועה של האוהדים של הקבוצה".
מנכל גלבוע/גליל ארצי פרטי: "בן שחקן מוכשר שמתאים ל D.N.A של המועדון. אנחנו שמחים שבחר בנו ומאחלים לו הצלחה בגלבוע גליל".
בן אלטיט מצטרף לחואקין שוכמן, יחזקאל סקוורר, טל קרפלס והריסון דיאנג'לו, שחתמו מוקדם יותר במועדון.