גלבוע/גליל: אבודים מראש? טור אישי מאת אבי חכם

אבי חכם בטור אישי ל'עמקניוז' מתייחס לסגל שנבנה בגלבוע/גליל לקראת החזרה המחודשת בליגה בכירה: "גלבוע גליל תזדקק לבינגו ענק בעמדות 4-5 לצד יכולת פנומנאלית של הצעירים על מנת לברוח מנדנדת הירידה"

הולכת ונשלמת הרכבת הפאזל הישראלי בקבוצת גלבוע גליל והבשורה ניכרת לעין. ראשית, גלבוע באסטרטגיית חיים אוחיון לא נכנעת למחירים המוגזמים ולכן שום ישראלי בכיר לא נוחת בגן נר. שנית, אסטרטגיה זו מקבעת את גלבוע גליל כמעט בוודאות למאבקי הירידה.

סגל השחקנים של גלבוע/גליל כולל נכון לעכשיו את אופיר הובר והקפטן חואקין שוכמן שממשיכים עם הקבוצה מהליגה השנייה, את טל קרפלס ויחזקאל סקוורר שהגיעו מעירוני נס ציונה וזיו בן צבי שהצטרף מהפועל עפולה. ויש עוד שלושה צעירים שעלו מהנוער.
סגל זה כולל בתוכו שחקנים ללא ניסיון בליגת העל, למעט סקוורר ומעט קרפלס.
גלבוע גליל, שצירפה בינתיים שני זרים חדשים, תזדקק לבינגו ענק בעמדות 4-5 לצד יכולת פנומנאלית של הצעירים על מנת לברוח מנדנדת הירידה. ולמרות הנאמר אני שמח שיש אדם כחיים אוחיון שלא נכנע לתכתיבי השוק ושומר על צביון ופרופורציות.
לרדת זו לא מילה גסה ובטוחני כי הובר ושוכמן ייקחו את הבמה וביחד עם בן צבי יעשו פריצה העונה ויתנו מאבק אמיתי עד לקו הגמר. שיהיה בהצלחה.