גיל ברעם: "ירון הוכנבוים? לא מחזיק אף אחד בכוח"

אחרי שנצרת עילית העפילה לפלייאוף העליון, מנכ"ל המועדון מתייחס למעמדו של המאמן ("להוכנבוים יש חוזה לעונה נוספת"), אך לא יוצא מגדרו ("יחסית לליגה-ציפיתי שסיים במקומות 1-4"). וגם שולח מסר עוקצני לעפולאים: "אני שמח בשבילם. הם עלו לפלייאוף בזכותנו-החזרנו את החוב מוקדם מהצפוי". צילום: ארכיון

"אני שמח שעמדנו ביעד שהצבנו לעצמנו-שזה העפלה לפלייאוף העליון. עשינו סיבוב שני חלומי. המועדון נמצא בכיוון חיובי. הקהל חזר למלא את היציעים. מגיע שאפו ענק לצוות המקצועי, להנהלה, לשחקנים, ובעיקר לראש העיר רונן פלוט שמשקיע בקבוצה בלי הפסקה".
אחרי שלוש שנים קשות בתחתית, מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, משחרר קיטור לאחר שקבוצתו העפילה לפלייאוף העליון בסטייל עם ניצחון ביתי 0:3 על כפר סבא במחזור האחרון של העונה הסדירה.
"אנחנו לא מסתפקים רק בעלייה לפלייאוף העליון. גם עכשיו אני אומר, שיחסית לליגה ולדרישות שהיו-אנחנו היינו צריכים לסיים במקום גבוה יותר. כלומר להיות לפחות 1-4", אומר גיל ברעם מבלי להתבלבל, "עליית ליגה? כרגע אין טעם לדבר על זה כשהפער עומד על 8 נקודות מחדרה. אבל אנחנו ניאבק עד הסוף".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אחת הסוגיות שמעסיקות את אנשי נצרת עילית היא סוגיית המאמן. ירון הוכנבוים, שזוכה להערכה עצומה במועדון וכן להתעניינות מצד לא מעט קבוצות, כולל הפועל עפולה-מחזיק בחוזה לעונה נוספת בנצרת עילית. האם הוא ימשיך שם עונה נוספת? ימים יגידו.

• "מה שקרה בעפולה עם המאמנים-לא יהיה אצלנו"

המנכ"ל גיל ברעם לא מראה סימני דאגה בעניין המאמן. "להוכנבוים יש חוזה בעונה הבאה בנצרת עילית. אבל אני נשאר בדעה שלי ואני לא מאמין בחוזים. מי שרוצה להיות פה, יישאר פה. אני לא מחזיק אף אחד בכוח. מה שקרה בעפולה כשמאמן בנה קבוצה ורגע לפני פתיחת הליגה ברח להם-זה משהו שלא יקרה אצלי".
מאז סיום העונה שעברה רבות דובר על כך שהפועל עפולה 'הצילה' את נצרת עילית מירידה ליגה לאחר שסיימה בתיקו חוץ בטדי 1:1 מול הפועל ירושלים, מה ששלח את השכנה מנצרת עילית למבחנים. כעת, מרגישים בנצרת עילית שהם החזירו את החוב כלפי הקבוצה מבירת העמק. "קודם כל אני שמח בשביל עפולה שהם בפלייאוף. אנחנו עזרנו להם ולמעשה החזרנו את החוב שלנו מוקדם ממה שציפינו".