גיא דיין סיכם בעכו, אך בהנהלה טוענים: "הוא לא משוחרר"

גיא דיין הגיע להבנות מול הפועל עכו, אך בהפועל עפולה לא ממהרים לשחרר אותו. מסתמן: איתי אלקסלסי ייחתך בינואר (יש לו סעיף יציאה בחוזה), חנוכה וסולארי מתנדנדים. בהנהלה מבהירים: "לא משחררים אף אחד עד שיגיע מאמן חדש ויקבל החלטות" 

הקשר גיא דיין, שחתום בעפולה על חוזה לשלוש עונות, עשוי לעבור בינואר להפועל עכו ולחבור למאמן ירון הוכנבוים שהביא אותו בקיץ לעפולה.

דיין, שבשבועיים האחרונים חזר לשחק אחרי היעדרות ארוכה עקב סכסוך עם המאמן ניסן יחזקאל, קיבל לאחרונה אישור מהנהלת עפולה לנהל מו"מ עם עכו, ולמעשה סגר שם את תנאיו באופן עקרוני. חברי הנהלת הפועל עכו והמאמן הוכנבוים נכחו במשחק האחרון של עפולה מול יבנה וראו את דיין נכנס במחצית השנייה ומפגין יכולת מרשימה.

עזיבתו האפשרית של דיין, אחד מבעלי השכר הגבוהים במועדון, עשויה לסייע לקבוצה בצורה משמעותית בהיבט הכלכלי. עם זאת, בעפולה מודעים לאיכויות של הקשר ולא ממהרים בשלב זה לשחרר אותו. "שמענו שהוא סיכם בעכו, אבל מבחינתנו הוא עדיין לא משוחרר", אמרו בהנהלת המועדון והבהירו: "אין לנו כוונה לשחרר אף שחקן עד שיבוא מאמן חדש ויקבל החלטות".

• דני אסולין: "הבטחנו שיהיה שינוי בסגל וזה מה שיהיה בינואר"

סיכויו של הקשר איתי אלקסלסי להמשיך בקבוצה נמוכים. הקשר, שהובא לקבוצה ע"י ניסן יחזקאל, יש לו סעיף יציאה בינואר ובמועדון שוקלים לממש אותו. שחקנים נוספים שמתנדנדים הם שלומי חנוכה, שאף הוא הוזכר כמועמד להגיע לעכו, ודויד סולארי. האחרון אין לו סעיף יציאה בחוזה, ושחרורו מהקבוצה יהיה תלוי בין השאר בשאלה האם גיא דיין יישאר בעפולה.

היו"ר דני אסולין אמר: "יש לנו תכנית ברורה. אנחנו לא נמשיך עם הסגל הקיים. הבטחנו שיהיה שינוי בסגל וזה מה שיהיה בינואר".