גורם בעפולה: ניצחון בדרבי מול הוכנבוים זה שמחה כפולה"

שער דרמטי בדקה ה-90 (יובל שאוט בפנדל) סידר לעפולה ניצחון בדרבי מול נצרת עילית ואולי גם את הכרטיס לשלב הבא (40 אלף ש"ח). בני בן זקן: "מרוצה מהתוצאה ומההשקעה של השחקנים". היו"ר דני אסולין: "עברנו תקופה לא פשוטה. הניצחון הזה נותן לנו רגעים של נחת"

הדרבי של עפולה: הפועל עפולה עשתה צעד משמעותי בדרך להעפלה לשלב הבא של גביע הטוטו אחרי ניצחון 0:1 בדרבי מול הפועל נצרת עילית. אחרי משחק חלש ומשעמם מצד שתי הקבוצות, החבורה הצעירה של בני בן זקן השיגה שער מתוק בדקה ה-90 מפנדל של יובל שאוט. וזאת לאחר שאלדר שפשה המחליף הוכשל ברחבה ע"י הרמוני איקנדה, שספג גם כרטיס אדום.
לאורך המשחק נשמעו לא מעט הערות עוקצניות מהצד העפולאי לעברו של מאמן הפועל נצרת עילית ירון הוכנבוים, שכהרגלו נראה די תוסס על הקווים ולא נח לרגע.
כעת בהפועל עפולה מקווים שעירוני נשר לא תנצח מחר את אחי נצרת בתוצאה גבוהה, מה שיסדר לעפולה את הכרטיס לשלב הבא וגם יזכה את הקבוצה בבונוס מכובד של 40 אלף שקלים.
הפועל עפולה הופיעה למשחק עם סגל דליל מאוד, כשעדיין ארבעה שחקנים משמעותיים שלה לא עברו בבקרה: ניב סרדל, ערן ביטון, מיכה לאוטה ואור אליהו. מנגד, הפועל נצרת עילית הופיעה עם ההרכב החזק שלה כלל הזרים החדשים, ובנוסף גיא דיין חזר להרכב.

שוער נצרת עילית אבגי נכנע בפנדל מול יובל שאוט
שוער נצרת עילית אבגי נכנע בפנדל מול יובל שאוט

יש לציין כי המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה. האורחים מנצרת עילית החזיקו יותר בכדור אבל דווקא עפולה הגיעה לכמה הזדמנויות קורצות. הקבוצה של ירון הוכנבוים, למרות הסגל האיכותי שיש שלה, סובלת עדיין מחוסר מחץ רציני בהתקפה וגם חסר לה שחקן קישור אחורי דומיננטי. וניכר כי ליעד אלמליח וגיא דיין עדיין לא נכנסו לעניינים.
בהפועל עפולה, לעומת זאת, יכולים להיות שבעי רצון מהלחימה של השחקנים הצעירים ובמיוחד ממבחן התוצאה (שני ניצחונות רצופים).
המאמן בני בן זקן, שעד כה רשם שני ניצחונות על הקווים, אמר בסיום: "אני מרוצה מאוד מההשקעה, הרצון של השחקנים וכמובן מהתוצאה. החבר'ה פה מאוד רוצים. זה מאוד מעודד אותי. כרגע יש סגל דליל וזה מצב נתון, אבל בקרוב זה ישתנה ויצטרפו עוד שחקנים".
גם היו"ר דני אסולין שיחרר אנחת רווחה גדולה וסוף-סוף נראה מחויך: "עברנו תקופה לא פשוטה. הניצחון הזה נותן לנו רגעים של נחת. אני מרוצה מהמחויבות של השחקנים ומאמין שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב ברגע שכול השחקנים יעברו בבקרה".
גורם אחר בהפועל עפולה הוסיף ואמר: "כל ניצחון הוא מתוק, וכשמדובר בניצחון בדרבי ועוד מול ירון הוכנבוים זה בכלל שמחה כפולה. נצרת עילית באו עם ההרכב החזק שלהם ועשו הכל בכדי להרוס לנו. אנחנו שיחקנו עם הרבה שחקנים צעירים ועדיין ניצחנו. אנחנו גאים בשחקנים שלנו. יש סיבה להיות אופטימיים".