גורם בעפולה: "אם אופיר חיים יישאר- יבקש שדורג בשכר"

אחרי שהפועל עפולה העפילה לפלייאוף העליון בעור שיניה, ראשי הקבוצה צפויים להיפגש עם המאמן אופיר חיים בכדי לדון איתו לקראת העונה הבאה. גורם בקבוצה: "בחור זהב ומאמן מוערך. הלוואי שיישאר פה. התוצאות בחודשיים האחרונים לא הוסיפו למניות של אופיר חיים"

אחרי שהקבוצה הבטיחה את העלייה לפלייאוף העליון בזכות הפרש שערים כשהיא במקום השמיני בטבלה, בהפועל עפולה מנסים להירגע לאט לאט ולעסוק בסוגיית המאמן לקראת העונה הבאה.
בחודשיים האחרונים הקבוצה נקלעה למשבר גדול כשלא הצליחה לנצח שמונה משחקים רצוף (6 תיקו ו-2 הפסדים), אבל למרות זאת עמדה ביעד שהציבה לעצמה-הגעה לפלייאוף העליון. כעת ינסו בקבוצה להתברג כמה שיותר גבוה בטבלה בכדי לזכות במענק גבוה יותר בסיום העונה, ובמקביל גם לסגור את עניין המאמן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשבוע הקרוב צפויים ראשי הקבוצה לשבת עם המאמן אופיר חיים ולדון איתו לגבי העונה הבאה. ראוי לציין שהמאמן זוכה להערכה עצומה בקרב ההנהלה, ולמרות זאת לא בטוח שהוא יישאר בעפולה.
"נכון לעכשיו קיים סיכוי, אם כי לא גבוה במיוחד, שאופיר חיים יישאר בעפולה. יש כמה דברים שלא כל כך תלויים בנו-והם יקבעו בסופו של דבר אם הוא יישאר בעפולה או לא", אמרו בהנהלת המועדון.
גורם בקבוצה הוסיף ואמר: "התוצאות של הקבוצה בחודשיים האחרונים לא הוסיפו למניות של אופיר חיים. הלוואי והוא יישאר פה. הוא בחור זהב ומאמן מוערך. אבל כנראה שהוא לא יישאר בסכום שהוא קיבל העונה ויבקש שידרוג בשכר. וזה בתנאי שאין לו הצעה מקבוצה אחרת במרכז, קרוב לבית שלו".