גורם בנצרת עילית: "גורמים מצד עפולה פנו לירון הוכנבוים"

גורם בהפועל נצרת עילית טוען: "לא עשינו מזה עניין, כי אנחנו יודעים שירון הוכנבוים מרוצה מאוד כאן". גורם בעפולה אמר בתגובה: "בנצרת עילית פיתחו אובססיה כלפי עפולה". מאמצים לצרף חלוץ נוסף לצד אייל דנין וחוליו סזאר

הטענות הבאות של אנשי הפועל נצרת עילית כלפי אנשי הפועל עפולה, במידה ויש להן בסיס במציאות, עשויות להרים שוב את גובה הלהבות בין שני המועדונים.
בהפועל נצרת עילית טענו השבוע כי גורמים בהפועל עפולה גיששו, לכאורה, אצל המאמן ירון הוכנבוים, שמצידו סירב להצעה בנימוס. "אומנם אלה לא היו גורמים רשמיים בהפועל עפולה אלא אנשים המקורבים לקבוצה שבדקו מול ירון. אנחנו לא עשינו מזה יותר מדי עניין, כי אנחנו יודעים שלירון טוב פה ואין לו מה לחפש בקבוצה אחרת, ובטח לא בהפועל עפולה", אמר גורם בנצרת עילית.
בהפועל עפולה דחו את הטענות וגורם במועדון אמר השבוע: "לא היה ולא נברא. בנצרת עילית פשוט פיתחו אובססיה כלפי עפולה. שיעזבו אותנו בשקט ויתעסקו בקבוצה שלהם".
בעניין אחר. למרות התוצאות היחסית מאכזבות (7 נקודות ב-6 משחקים), בצוות המקצועי מגלים שביעות רצון מיכולת הקבוצה ומאמינים שבעתיד ניתן יהיה ללקט יותר נקודות. "הקבוצה באמת נראית טוב ושי לנו סיבות לאופטימיות", אמרו בקבוצה.
תוך כך, בקבוצה עושים מאמצים לחזק את הסגל עם חלוץ נוסף. "צריכים עוד שחקן התקפה ליד אייל דנין וחוליו סזאר. לא יהיה פשוט לעשות את המהלך כי אנחנו מוגבלים מבחינה תקציבית", אמרו בקבוצה.