גורם בכיר בעפולה: "אם לחמן מכבד את עצמו הוא צריך להתפטר"

אחרי התבוסה הביתית המבזה 0:4 מול מכבי יבנה (הפסד רביעי רצוף) גורמים בהנהלת עפולה מצפים מהמאמן לקחת אחריות: "נגמרו התירוצים. נראים בושה. שיפסיק להאשים את השחקנים הצעירים". הנשיא ששי יעקב שוהה בחופשה בתאילנד ועודכן בפרטים. הקהל קילל את השחקנים וקרא למאמן להתפטר

הפועל עפולה ממשיכה להתבזות: הקבוצה המידרדרת של אייל לחמן סגרה משחק שישי רצוף ללא ניצחון, אחרי שהובסה אמש בבית 0:4 מול מכבי יבנה שמתחת לקו האדום, וכעת עפולה מרוחקת 5 נקודות בלבד מהמקום שמוביל למבחנים.
במשחק עצמו שחקני עפולה הציגו יכולת מבזה, הן בהגנה והן בהתקפה. ולא בכדי הם ספגו שריקות בוז צורמות מהקהל המקומי.
בעקבות התוצאות המאכזבות מעמדו של אייל לחמן מתחיל להתערער בצורה רצינית. ראשי הקבוצה, ללא הנשיא ששי יעקב ששוהה בתאילנד, נראו עצבניים במהלך המשחק ובמחצית ירדו לכיוון חדרי ההלבשה בזעם כשהם מבקרים את השחקנים וגם את המאמן אייל לחמן בצורה חריפה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לחמן, שהגיע לעפולה במהלך העונה במקומו של ניסן יחזקאל שפוטר, רשם בארבעת המחזורים האחרונים ארבעה הפסדים רצופים, בהם קבוצתו ספגה לא פחות מ- 13 שערים. גורם בכיר במועדון אמר אחרי המשחק: "אם אייל לחמן מכבד את עצמו הוא צריך להסיק מסקנות וללכת. הוא צריך לקחת אחריות. נגמרו התירוצים. שיפסיק להאשים את השחקנים הצעירים. הקבוצה נראית בושה. אנחנו מועמדים לירידה".
הסיבה אולי המרכזית שמונעת כרגע מראשי הקבוצה לפטר את לחמן טמונה בעובדה שהמאמן הוותיק מחזיק בחוזה לעונה נוספת במועדון, וכמו כן בגלל שנשיא המועדון, ששי יעקב, שוהה כרגע בחופשה פרטית בחו"ל.
בינתיים, גם הקהל העפולאי איבד את הסבלנות כלפי השחקנים והמאמן. לאורך המשחק האוהדים קיללו את השחקנים וגם קראו ללחמן להתפטר. בנוסף, חלק לא מבוטל מהקהל עזב את המגרש כבר בדקה ה-60, כשאחרים בחרו למחוא כפיים אחרי השער הרביעי של יבנה.