גבעת המורה: 88 דירות שופצו במסגרת פרוייקט "שיקום שכונות חוזר"

פרויקט "שיקום שכונות חוזר" נחנך אמש בשכונת גבעת המורה באירוע בהשתתפות שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, וראש העיר יצחק מירון

אמש, התקיימה בעיר עפולה, בשכונת גבעת המורה, חנוכת פרויקט "שיקום שכונות חוזר" של משרד השיכון והבינוי בראשות השר יואב גלנט וסגנו ז'קי לוי. העובדה שהמשרד בחר בעפולה כמקום בו נחנך הפרויקט היא יותר מסמלית.
השר גלנט, מרגע שנכנס לתפקידו, רואה בעיר עפולה יעד אסטרטגי כבירת העמק וצומת דרכים חשובה במדינת ישראל. זאת ועוד מאז כניסתו לתפקיד הוא השר שביקר בעיר מספר רב ביותר של פעמים ופרויקטים מרכזיים של המשרד כמו "מחיר למשתכן", "שיקום השכונות", החלו בעיר עפולה, וכמובן הסכם הגג שנחתם לפני קצת יותר משנה ומפירותיו כבר החלו ליהנות תושבי העיר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גלנט מציין בכל הזדמנות, כמו גם אמש, כי הנהלת העיר עפולה עושה כל שביכולתה להפוך את העיר עפולה למטרופולין הבא של ישראל, ומביע בכל פעם מחדש התפעלות מקצב הבנייה המזורז ברחבי השכונות בעיר בעידודה ותמיכתה של עיריית עפולה והעומד בראשה.

• הסכם הגג שיכפיל את אוכלוסיית עפולה

גלנט החמיא בדבריו אמש ליצחק מירון, ראש עיריית עפולה, ואמר כי שיתוף הפעולה בין המשרד שלו לעיר עפולה יימשך בשנים הקרובות הן ביישום הסכם הגג שיכפיל את אוכלוסייתה בעשור הקרוב והן בפרויקט שיקום שכונות שימשיך לשכונות נוספות בעיר, שכן לצד הבנייה והפיתוח החדש של העיר יש לדאוג לביסוס ושדרוג האוכלוסיות הוותיקות.
בישיבה שקדמה לחנוכת הפרויקט בעיריית עפולה הציגו נציגי עמידר ומשרד השיכון והבינוי להנהלת העיר את התוכניות להמשיך ולחדש בניינים נוספים ברחבי העיר במסגרת הפרויקט הזה ופרויקטים נוספים.
הפרויקט שנחנך בעפולה מתקיים ברחבי ישראל בהובלת השר יואב גלנט וסגנו ז'קי לוי כשהתוכנית היא להשקיע בו כחצי מיליארד שקלים מחצית הסכום כבר הושקעה ברחבי הארץ.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בעפולה שופצו 88 דירות ברחוב מצדה בגבעת המורה כולל שיפוץ תשתיות הביוב והפיתוח הסביבתי לרווחתם של מאות מתושבי עפולה ששידרגו את רמת חייהם בצורה משמעותית באמצעות הפרויקט.
יצחק מירון ראש עיריית עפולה הודה בטקס חנוכת הפרויקט לשר גלנט על התמיכה המאסיבית שלו ושל צוות משרדו בעיר עפולה ואמר כי הוא משוכנע שהדברים ימשכו גם בעתיד. מירון הודה גם לסגנו של גלנט ז'קי לוי בן בית שאן שמוכיח כל פעם מחדש שיש לאזור הצפון אוזן קשבת במשרד השיכון והבינוי בפרט ובכנסת ישראל בכלל. מירון הודה גם לצוות חברת עמידר המבצעת את הפרויקט ולעומד בראשה ראובן קפלן.