גביע: קבוצת הנערים א' של אסי גלבוע חוללה סנסציה

גביע המדינה: קבוצת הנערים א' של אסי גלבוע (ליגה מחוזית) בהדרכתו של המאמן אדהם זועבי הדהימה את מועדון ספורט ג'וליס מליגת העל, לאחר ניצחון דרמטי 5:4 בפנדלים. מנהל מחלקת הנוער של המועדון, זכי הרוניאן: "מדובר בהישג מדהים"

 

הסינדרלה מהגלבוע: קבוצה נערים א' של אסי גלבוע שמשחקת בליגה המחוזית לנערים, הצליחה לחולל סנסציה מרעישה לאחר שרשמה ניצחון דרמטי על מועדון ספורט ג'וליס מליגת העל בתום דו קרב פנדלים 5:4.

הקבוצה מהגלבוע, שמאומנת ע"י המאמן אדהם זועבי, שלטה לאורך כל המשחק, כולל בהארכה, והחמיצה אינספור מצבים אך לא הצליחה לתרגם זאת לשערים. בסופו של דבר את הניצחון המיוחל היא השיגה בדו קרב פנדלים, שם גברה 5:4, כשאת הפנדל האחרון הבקיע זוהר צריקר אחרי החמצה של ג'וליס.


קבוצת הנערים א' של אסי גלבוע ממוקמת במקום השני בליגה המחוזית מרחק 3 נקודות מהפסגה, והיא מורכבת משחקנים ערבים ויהודים עם  דו קיום ואחווה ומופת. הקבוצה מודרכת כאמור ע"י המאמן אדהם זועבי שהוא גם עוזר מאמן בקבוצה הבוגרת של אסי גלבוע.


מנהל מחלקת הנוער, זכי הרוניאן, נשמע מרוצה מאוד מהניצחון המדהים: "אין ספק שמדובר בהישג מדהים. אני מאוד מרוצה. שיבחתי את המאמן ואת השחקנים על הניצחון הגדול, ובמיוחד על הדרך שבה הם נראו במשחק. הם סיפקו  משחק הקרבה בלתי מתפשר כשהם גוברים על קבוצה מליגת העל. המתח היה גדול מאוד, אבל בסוף הבעיטה האחרונה והמכרעת של השחקן זוהר ציאניקר, שבעט את הפנדל האחרון פנימה, סימנה את פתיחת השמחה בקרב השחקנים, המאמן וההורים".