גביע: עפולה מול הפועל ירושלים בטדי, איכסל תארח את מ.ס אשדוד

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה זימנה הערב לעפולאים מפגש מול הפועל ירושלים בטדי. שחקן בעפולה: "הזדמנות לנקום בהם על התבוסה". איכסל מליגה א' תארח את אשדוד מליגת העל. "תהיה חגיגה גדולה בכפר", מבטיחים באיכסל

 

חגיגת גביע: הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה נערכה הערב (חמישי) בבית הנבחרות שבשפיים, כאשר 14 קבוצות מליגת העל נכנסו לסבב. כמו כן, 12 קבוצות מהליגה הלאומית ו-6 קבוצות מליגה א', שמחפשות להיות הסינדרלה הבאה.
הפועל עפולה, שהעפילה לסיבוב ח' בזכות מהפך דרמטי על מכבי הרצליה 3:2, קיבלה בהגרלה משחק חוץ בטדי מול הפועל ירושלים (מקום 15 בלאומית). אגב, רק בשישי שעבר העפולאים ספגו תבוסה כואבת 1:4 מול אותה יריבה ובאותו מגרש. "אפשר לעבור את ירושלים. זו גם תהיה הזדמנות לנקום בהם על התבוסה האחרונה שספגנו מהם", אמר שחקן בעפולה לאחר ההגרלה.
שתי קבוצות נוספות מהאזור השתתפו בהגרלה, אחי נצרת מהלאומית והפועל איכסל מליגה א'. הקבוצה מנצרת תשחק בחוץ מול הפועל רעננה וחיים סילבס. והפועל איכסל מתכוננת כבר מעכשיו למשחק היסטורי בבית מול מ.ס אשדוד מליגת העל. "קיבלנו הגרלה קשה אבל אנחנו באים ליהנות ולנסות להפתיע. תהיה חגיגה גדולה בכפר", אמרו בהנהלת איכסל.

בתוך כך, בשנים האחרונות המשחקים התקיימו באמצע השבוע, אך הפעם משחקי סיבוב ח' יתקיימו בסופ"ש החל מה-7 בינואר.