גביע הטוטו: עפולה נוצחה בפנדלים והפסידה 50 אלף ש"ח

רבע גמר: הקבוצה של ניסן יחזקאל נוצחה ע"י הפועל פ"ת בפנדלים 5:3 (1:1 בתום 120 דקות), במשחק שבו העפולאים הציגו יכולת עדיפה יותר, אך החמיצו בלי הפסקה. עלייה לשלב הבא הייתה מזכה את הקבוצה ב-50 אלף שקלים

אכזבה כפולה בעפולה: אחרי הניצחון המשכנע בליגה 4:0 על הפועל ירושלים ביום שישי, הקבוצה של ניסן יחזקאל אירחה אמש (ג') את הפועל פ"ת (מקום שני בליגה) במסגרת רבע גמר גביע הטוטו וקיוותה להמשיך את המומנטום החיובי. אבל דווקא אחרי משחק מצוין שלה, במיוחד במחצית השנייה, ירדה מנוצחת בדו-קרב פנדלים ולמעשה פיספסה הזדמנות גדולה להרוויח סכום כסף מכובד (50 אלף שקלים).
הפועל עפולה פתחה את המשחק בצורה נהדרת וכבר בדקה ה-17 עלתה ליתרון. מתיאס מרטין פרץ באגף הימני והוציא כדור רוחב לגיא דיין, שמצא את עצמו חופשי ברחבה וקבע 1:0. בדקה ה-40 האורחים ממלאבס הצליחו לאזן, כשאנדריי לונגו בעט טיל מ-20 מטרים, הכדור פגע באיתי אלקסלסי והכניע את מאיר כהן.

• החטאה מרגיזה של אופק מלול במאני טיים

במחצית השנייה עפולה הייתה עדיפה יותר, והגיעה לאינספור מצבי כיבוש קורצים. גיא דיין, שלומי חנוכה, ודיויד גומז היו קרובים מאוד לכיבוש, אך החמיצו פעם אחר פעם. השיא הגיע בדקה ה-90 כשאבו ראס הוציא כדור רוחב, ומתיאס מרטין, שהציג יכולת מצוינת במשחק, שיחרר בעיטה חזקה שנבלמה בקורה.
בהמשך, בתום הארכה ללא שערים הקבוצות ניגשו לבעיטות הכרעה. שתי הקבוצות עמדו בלחץ עד לבעיטה של אופק מלול מעפולה שהחטיא. דור אזולאי לעומת זאת עמד בלחץ והעלה את המלאבסים לשלב הבא.
"ההפסד הזה מאוד מאכזב אותנו כי היום הקבוצה הציגה את המשחק הכי טוב שלה העונה. לצערנו, הכדורים פשוט לא נכנסו במחצית השנייה", אמרו בהנהלת המועדון.