גביע המדינה: גלבוע/גליל בשלב הבא, עפולה הודחה בצורה דרמטית

הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שתפתח את הליגה בשבוע הבא עם משחק חוץ מול חולון, העפילה לשלב הבא בגביע אחרי ניצחון חוץ 80:56 על רמת השרון מהלאומית. הפועל עפולה הודחה מהגביע אחרי מותחן מול קרית אתא 85:94 (אחרי שתי הארכות). צילום: איתן קורין

רגע לפני שהן מתחילות את דרכן בליגה לקראת עונת 2016/17, הפועל גלבוע/גליל והפועל עפולה שיחקו (ה') במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה בכדורסל. גלבוע/גליל העפילה לשלב הבא אחרי ניצחון 80:56 על רמת השרון מהלאומית. חניכיו של רועי פרל הודחו מהגביע אחרי הפסד דרמטי מול קרית אתא בחוץ 85:94 (אחרי שתי הארכות).

למרות פערי הרמות הגדולים, הקבוצה מהשרון עשתה חיים קשים לזו של אריאל בית הלחמי בחצי הראשון. אבל החל מאמצע הרבע השלישי הקבוצה מגן נר נכנסה חזק לעניינים ובסיום השיגה ניצחון משכנע בפער של 24 נקודת. שני הזרים של גלבוע/גליל, גריפין והולוואי, הובילו את רשימת הקלעים של הקבוצה המנצחת עם 21 נקודות כ"א.

הפועל עפולה מוכנה לליגה
הפועל עפולה הפסד דרמתי לאחר שתי הארכות בקרית אתא. צילום ארכיון

במשחק שנערך בקרית אתא על טהרת הליגה הלאומית, הפועל עפולה ועירוני קרית אתא סיפקו משחק מטורף לגמרי, שבסיומו הקבוצה המקומית, שמסומנת כאחת המועמדות הבולטות לעלייה בעונה הקרובה בלאומית, השיגה ניצחון בתוצאה 94:85. וזאת אחרי שהמשחק הגיע כבר לשתי הארכות. אצל הפועל עפולה בלטו דימטריוס טרידוול שסיפק 23 נקודות ו-14 ריבאונדים ואוראל לב שתרם 20 נקודות משלו. אצל הקבוצה המקומית בלטו דאליס ג'וניור עם 22 נקודות ונועם מטלון (אקס הפועל עפולה) שקלע 23 נקודות.